Shadow_iX Skrevet Juli 10, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2002 Pink-Slip på en RS4 ... noen som har lyst til å prøve seg? *gliser* Siter '95 Subaru Legacy Wagon - beater. :) nad_freak@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pIMp Skrevet Juli 10, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2002 Pffffft... Skal kjøre i ring rundt han m preluden min.. hehe Siter "fuck the respect - I want the bitches!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schlasken Skrevet Juli 10, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2002 http://www.zatzy.com/forum/showthread.php?threadid=48313 Siter - '72 Datsun 240z rb26dett - '91 Skyline gts-t rb26dett x '84 Nissan Silvia s12 x '86 Nissan Bluebird Turbo x '89 Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Juli 10, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2002 Må være fake... Eller så er det jo letttjente penger... Mange her kunne tatt den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Skrevet Juli 10, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2002 Originally posted by boXer Må være fake... Eller så er det jo letttjente penger... Mange her kunne tatt den. Fake seff. Men at mange her klarer å grise en RS4 med 700hk på stripa, er nok en overdrivelse vil jeg tro..! Siter 03` Volvo V70 d5 197hk 470nm 01` Seat Leon 4x4 20vT X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2 Skrevet Juli 10, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2002 Originally posted by Shadow_iX http://www.bilannonser.se/annons.asp?id=18881 Pink-Slip på en RS4 ... noen som har lyst til å prøve seg? *gliser* For dere som leste siste bilsport så står det om en S3 fra Hans. Tror det er pappan til han som har denne RS4'n Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Juli 10, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2002 han må jo være dum.... åssen skal hans tille opp mot supramannen sin feks? Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Juli 10, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2002 Originally posted by ola Fake seff. Men at mange her klarer å grise en RS4 med 700hk på stripa, er nok en overdrivelse vil jeg tro..! Kanskje ikke så mange... men fler... Uansett så hadde det ikke tatt så lang tid før han mista bilen sin. Ikke i sverige i allefal... han kjører definitivt ikke noen 10er med den bilen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Skrevet Juli 10, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2002 Originally posted by boXer Kanskje ikke så mange... men fler... Uansett så hadde det ikke tatt så lang tid før han mista bilen sin. Ikke i sverige i allefal... han kjører definitivt ikke noen 10er med den bilen... Haha! Nei det er nok sikkert! I sverige hadde han fort blitt fritt vilt ja! :D Nesten rart det ikke er noen i norge (private) som bygger så sinnsyke biler som i sverige..! Ikke misforstå meg, jeg synes det går noe helt utrolig fete biler her til lands, men ikke så jævlige som i sverige.. Det er jo nok av rike folk her da..! Siter 03` Volvo V70 d5 197hk 470nm 01` Seat Leon 4x4 20vT X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Juli 11, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2002 Originally posted by ola Haha! Nei det er nok sikkert! I sverige hadde han fort blitt fritt vilt ja! :D Nesten rart det ikke er noen i norge (private) som bygger så sinnsyke biler som i sverige..! Ikke misforstå meg, jeg synes det går noe helt utrolig fete biler her til lands, men ikke så jævlige som i sverige.. Det er jo nok av rike folk her da..! Helt enig... Trur bare svenskene ligger et år eller to foran oss. Neste år trur jeg det blir mye skumle biler på veiene i norge. Og de rike i norge kjører jo Audi, BMW og MB så det hjelper jo ikke noe... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2 Skrevet Juli 11, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2002 Originally posted by boXer Helt enig... Trur bare svenskene ligger et år eller to foran oss. Neste år trur jeg det blir mye skumle biler på veiene i norge. Og de rike i norge kjører jo Audi, BMW og MB så det hjelper jo ikke noe... Gutta ikke glem at bilene koster 1/2 parten i sveirge da. 2000 Impreza GT i sverige med 12000kk på tellern ca 195000,- denne koster ca 280000,- i Norge Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet Juli 11, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2002 ......og et par ting til ;) Sverige har bortimot dobbelt så mange innbyggere som lille Norge. De har Volvo & Saab - altså en hel yrkesgruppe i faget som vi mangler. Som RS2 nevner koster bilene ca halvparten, men kanskje det vikigste: - de har ikke hk avgifter ved trimming!!!! Grr... slik at markedet er jo mye større og derfor blir det selvsagt et mye større prestisjejag etter å ha "den værste" sleden. Glem heller ikke at bilsport var forbudt i Norge i mange år (lovlig igjen på -70 tallet ??) noe som selvfølgelig satte store dempere på utviklingen av bilsport-kulturen i Norge. Dessuten har de prinsesse Madelen........ :D:D:D... sukk! Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Åge Skrevet Juli 11, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2002 Men i sverige er det ikke lov å trimme så alt må tilbakestilles før besiktning en gang i året. Men det går som regel bra om man skrur tilbake trykket og setter på plass original hjernen. Siter - 95 BMW 740 -x Mazda Miata Turbo(250Hk) -x Toyota Celica GT-4 WRC -x 2stk MX-5 -x ++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Juli 11, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2002 Originally posted by Loppa Dessuten har de prinsesse Madelen........ :D:D:D... sukk! Ah.. faan, det tentke vi ikke på... her har vi jo grunnen :D Stemmer for at vi får Madelen til å studere litt her i Norge eller no, så vi kan få opp bilparken betydelige hakk :D (så ikke på annonsen før nå... nå står det jo bare at bilen var solgt... hva sto det før??) Siter -- http://www.jwcompetition.com -- (under construction) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet Juli 11, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2002 Originally posted by Åge Men i sverige er det ikke lov å trimme så alt må tilbakestilles før besiktning en gang i året. Men det går som regel bra om man skrur tilbake trykket og setter på plass original hjernen. Ikke lov å trimme? Hæ? Alle andre sier jo tvert om .... eller har jeg virkelig gått glipp av noe her ? Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg