RS2 Skrevet Juli 11, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2002 hehe det er flere enn oss som liker Madde som jeg kaller henne når vi er sammen :D se denne Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Juli 11, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2002 Har ikke 'Madde' kjøpt seg leilighet i Oslo? Mener det sto noe sånt i VG ellerno. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2 Skrevet Juli 11, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2002 Originally posted by boXer Har ikke 'Madde' kjøpt seg leilighet i Oslo? Mener det sto noe sånt i VG ellerno. veit da pokker jeg bor ikke i Oslo :) Har du sett i senga Loppa?? Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AJ82 Skrevet Juli 12, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2002 Originally posted by Silverboy (så ikke på annonsen før nå... nå står det jo bare at bilen var solgt... hva sto det før??) Det sto at den som tok den på stripa skulle Få bilen... Når det gjelder våre alles kjære Madde, skulle hun muligens begynne på BI i Sandvika, men det ble ikke no.. KJipt, for der skulle kanskje jeg også begynne... Siter - 1973 Porsche 911 RSR - 1990 Mazda 626 GLX Plus - 1985 VW Polo Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg