Kennster Skrevet Januar 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 Heisan, Er på utkikk etter et prosjekt.. Ønsker meg en C-10 dypt og inderlig... Gjerne en med litt skavanker i karosseriet, men den må kunne brukes som den er. Motoren skal vel byttes ut på sikt, så lenge den funker bra, kan jeg leve med det... Noen som vet om noen som kunne finne på og ha noe som dem aldri blir ferdig med stående og slenge?? Trenger bil til og kjøre mc frem og tilbake med, og bare se tøff ut i:-) Dette er ikke en kjøp/salg annonse, bare håper noen kan vite om noe.. -Kenneth- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bowtietwister Skrevet Januar 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 Måtte bare legge in bildet av disse til inspirasjon [/img] Short bed Fleet side fra 73-79 . Stort sett like bortsett fra noen detaljer i fronten Siter Det er i motbakke det går oppover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian S. Skrevet Januar 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 Jävlar! de var fine. Jeg og Kenneth skulle egentlig til Sandefjord og se på evt kjøpe en c 10 i dag, men den ble solgt i løpet av helga. så nå er han lei seg. Sjefen på jobben vår, Bikes and Boards eier denna nå: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=49645&highlight=c-10 Kul bil asså. Begynner å få lyst på amcar sjæl. Siter 92 Volvo 245tic. 88 Volvo 245gl. X75 Volvo 245 Gröna lynet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg