danniG Skrevet Januar 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 hei, lurer litt på hvilket firmaer i norge som leverer fra merke MS- design? mvh daniel. Siter Skoda Fabia 1.9 TDI 09 misubitshi evolotion 2 2.0T x omega 2.0 94 x baleno 99 1.6 4x4 x golf 1.8 94 x octavia 1.8t 99 EL - Dandy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Januar 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 Dette er ikke jeg sikker på, men vet at stylingpakkene til Fordene som vi monterer på hos oss på jobb, er fra MS Design mener jeg å huske. (Ford Forhandler bla.) Hva slags bil er det til? Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danniG Skrevet Januar 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2007 Dette er ikke jeg sikker på, men vet at stylingpakkene til Fordene som vi monterer på hos oss på jobb, er fra MS Design mener jeg å huske. (Ford Forhandler bla.) Hva slags bil er det til? er til balenoen min:P på MS design sine hjemmesider så har jeg funnet en frontspoiler og "bad boy look" til bilen, men det er så dyrt, så tenkte hvis noen norske forhandlere tok inn produkter fra ms design, så kunne det ha blitt billigere. fordi de kjøper jo rett fra fabrikk tror jg. mvh daniel. Siter Skoda Fabia 1.9 TDI 09 misubitshi evolotion 2 2.0T x omega 2.0 94 x baleno 99 1.6 4x4 x golf 1.8 94 x octavia 1.8t 99 EL - Dandy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Januar 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2007 Hei igjen, Da vil jeg råde deg å besøke Realcar.no Jeg så det at de hadde noe lettere styling til Suzuki Baleno. Men du kan jo dra til din Suzuki forhandler, og høre om de klarer å ta inn styling til din bil, jeg kan godt også høre hos oss hvis jeg får tid, vi er også Suzuki forhandler. Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Januar 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2007 Vet AST performance/ Bergen Bilsportsenter hadde det tidligere Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danniG Skrevet Januar 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 Hei igjen,Da vil jeg råde deg å besøke Realcar.no Jeg så det at de hadde noe lettere styling til Suzuki Baleno. Men du kan jo dra til din Suzuki forhandler, og høre om de klarer å ta inn styling til din bil, jeg kan godt også høre hos oss hvis jeg får tid, vi er også Suzuki forhandler. tusen takk for tips:) hadde satt veldig pris på hvis du haddee giddi å sjekket ut det ja:) mvh daniel. Siter Skoda Fabia 1.9 TDI 09 misubitshi evolotion 2 2.0T x omega 2.0 94 x baleno 99 1.6 4x4 x golf 1.8 94 x octavia 1.8t 99 EL - Dandy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danniG Skrevet Januar 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 Vet AST performance/ Bergen Bilsportsenter hadde det tidligere var inne på dems hjemmeside, og fant frontspoilern og øyelokkene jeg var på jakt etter:P takk for hjelpen:) Siter Skoda Fabia 1.9 TDI 09 misubitshi evolotion 2 2.0T x omega 2.0 94 x baleno 99 1.6 4x4 x golf 1.8 94 x octavia 1.8t 99 EL - Dandy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MS Design Skrevet August 18, 2007 Rapporter Share Skrevet August 18, 2007 Hei, tenkte vi ville informere dere om at MS Design har en norsk importør og representant: Det vil være oss en fornøyelse å gi dere tilbud på MS Design's produkter. Eurocar AS er importør og representant for MS Design i Norge. EUROCAR AS Pb 125 Sentrum 3502 Hønefoss Telefon: 9385 1880 http://www.eurocar.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg