thxman Skrevet Januar 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 Til info så er det perfekt drifteføre i trondheim idag. Det går an å ligge å drifte i okstadbakkan i 100km/t. (farlig, men gøy) om drufting ikke er din lidenskap så får du heller kjøre pent og slippe oss andre frem... :-) :volvopower: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Civic_karen Skrevet Januar 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 Til info så er det perfekt drifteføre i trondheim idag. Det går an å ligge å drifte i okstadbakkan i 100km/t. (farlig, men gøy) om drufting ikke er din lidenskap så får du heller kjøre pent og slippe oss andre frem... :-) :volvopower: merka at det var syyykt glatt til skolen ihvertfall, men var jo kræsj imorrest. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Januar 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 Drifting eller sladding? Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Januar 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 Det går vel for det samme nå om dagen. Hvor dum høres ikke settningen "drifte litt med handbrekket" ut? :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Januar 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 Skjønner ingen ting jeg.. må være noe galt med bilen min. Uansett hva jeg gjør så sklir den sidelengs. Til og med fra stillestående sklir bakhjulene til sida... Neeeei, sommer og asfalt er mye bedre. Da kan man velge om man vil at bilen skal sidelengs eller ei. Pluss at det blir så mye tøff røyk å så mange merker i asfalten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thxman Skrevet Januar 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 Drifting eller sladding? drifting ja!!!! rygger ikke på motorvein heller akkurat... :-) volvo 740tic Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Januar 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 Ok. Du har 740tic, ja. Da skjønner jeg jo virkelig hvorfor du kaller det "drifting". Det går vel for det samme nå om dagen. Hvor dum høres ikke settningen "drifte litt med handbrekket" ut? :P Du har vel rett der. Flytte til Japen med Golf'en min jeg, så kan jeg også begynne med "drifting" og gjøre det stort nedi der. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Januar 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 Svingen opp mot toppen av moholtlia i nordgående retning ble litt mer spennende enn vanlig i kveld. Null biler i min kjøreretning, 10-15 cm løssnø og 4.gir er en fin kombinasjon :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ballemann Skrevet Januar 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2007 hmm, faen også, jeg sitter i jævla bardufoss å fryser rævva av meg jeg da :P har kan jeg love deg at det er snø og glatt :P Siter 85mod toyota lc lj70 33" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
furiaman Skrevet Januar 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2007 vil advare mot bakken ved siden av go-kartsenteret i fossegrenda som går opp forbi storvask der.. mange biler som står fast der. bussen bruke ca 10min før den fikk kjørt opp. men dæven det er mye snø på veiene nå:D ut å ''drifte'' folkens. synd jeg ikke har lappen + FWD bil med deffekt håndbrekk... Siter 2002 Chevrolet Tahoe 5.3 V8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thxman Skrevet Januar 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2007 Ok. Du har 740tic, ja. Da skjønner jeg jo virkelig hvorfor du kaller det "drifting". Du har vel rett der. Flytte til Japen med Golf'en min jeg, så kan jeg også begynne med "drifting" og gjøre det stort nedi der. hehe.... kall det hva du vil, men det blir mer "drifting" med rwd enn en svett golf med fwd..... som en kar har skrevet så flott innpå forumet her: man springer da vel fan inte med hendarna heller..... hehe..... :fingers: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet Januar 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2007 Skjønner ingen ting jeg.. må være noe galt med bilen min. Uansett hva jeg gjør så sklir den sidelengs. Til og med fra stillestående sklir bakhjulene til sida... Neeeei, sommer og asfalt er mye bedre. Da kan man velge om man vil at bilen skal sidelengs eller ei. Pluss at det blir så mye tøff røyk å så mange merker i asfalten har vel ikke mye valg om sommeren med den lille motoren :P:partyon: Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Januar 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 Din motor: Min motor: :partyon: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Januar 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 hehe.... kall det hva du vil, men det blir mer "drifting" med rwd enn en svett golf med fwd..... som en kar har skrevet så flott innpå forumet her: man springer da vel fan inte med hendarna heller..... hehe..... :fingers: Men så har jeg faktisk aldri påstått at jeg "drifter" heller. Kjører heller rundt i noe som faktisk flytter seg tilnærmet like bra som antall HK i motoren originalt tilsier, enn å kjøre noe som går like dødt som en boks med makrell i tomat. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet Januar 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 Golf e bra svett ja! men 740 tic e jo bare hakke ber? ;) Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg