Gå til innhold

Trondheim

Ranger emnet


thxman

Anbefalte innlegg

  • Svar 45
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Til info så er det perfekt drifteføre i trondheim idag.

 

Det går an å ligge å drifte i okstadbakkan i 100km/t. (farlig, men gøy)

 

om drufting ikke er din lidenskap så får du heller kjøre pent og slippe oss andre frem... :-)

 

:volvopower:

 

merka at det var syyykt glatt til skolen ihvertfall, men var jo kræsj imorrest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ingen ting jeg.. må være noe galt med bilen min. Uansett hva jeg gjør så sklir den sidelengs. Til og med fra stillestående sklir bakhjulene til sida...

 

Neeeei, sommer og asfalt er mye bedre. Da kan man velge om man vil at bilen skal sidelengs eller ei. Pluss at det blir så mye tøff røyk å så mange merker i asfalten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Du har 740tic, ja. Da skjønner jeg jo virkelig hvorfor du kaller det "drifting".

Det går vel for det samme nå om dagen.

 

Hvor dum høres ikke settningen "drifte litt med handbrekket" ut? :P

Du har vel rett der.

 

Flytte til Japen med Golf'en min jeg, så kan jeg også begynne med "drifting" og gjøre det stort nedi der.

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vil advare mot bakken ved siden av go-kartsenteret i fossegrenda som går opp forbi storvask der.. mange biler som står fast der. bussen bruke ca 10min før den fikk kjørt opp.

men dæven det er mye snø på veiene nå:D ut å ''drifte'' folkens. synd jeg ikke har lappen + FWD bil med deffekt håndbrekk...

2002 Chevrolet Tahoe 5.3 V8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Du har 740tic, ja. Da skjønner jeg jo virkelig hvorfor du kaller det "drifting".

 

Du har vel rett der.

 

Flytte til Japen med Golf'en min jeg, så kan jeg også begynne med "drifting" og gjøre det stort nedi der.

 

hehe.... kall det hva du vil, men det blir mer "drifting" med rwd enn en svett golf med fwd.....

 

som en kar har skrevet så flott innpå forumet her: man springer da vel fan inte med hendarna heller.....

 

hehe..... :fingers:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ingen ting jeg.. må være noe galt med bilen min. Uansett hva jeg gjør så sklir den sidelengs. Til og med fra stillestående sklir bakhjulene til sida...

 

Neeeei, sommer og asfalt er mye bedre. Da kan man velge om man vil at bilen skal sidelengs eller ei. Pluss at det blir så mye tøff røyk å så mange merker i asfalten

 

har vel ikke mye valg om sommeren med den lille motoren :P:partyon:

Imprezan SOLGT.

Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.... kall det hva du vil, men det blir mer "drifting" med rwd enn en svett golf med fwd.....

 

som en kar har skrevet så flott innpå forumet her: man springer da vel fan inte med hendarna heller.....

 

hehe..... :fingers:

Men så har jeg faktisk aldri påstått at jeg "drifter" heller. Kjører heller rundt i noe som faktisk flytter seg tilnærmet like bra som antall HK i motoren originalt tilsier, enn å kjøre noe som går like dødt som en boks med makrell i tomat.

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår