tjekk Skrevet Januar 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 Din motor: Min motor: :partyon: veit ikke helt hva du mener med innlegger der, men tror ikke du har mye å fare med :) For skal du det så må du oppi 8 melkekartonger ;) Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_boY Skrevet Januar 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 Men så har jeg faktisk aldri påstått at jeg "drifter" heller. Kjører heller rundt i noe som faktisk flytter seg tilnærmet like bra som antall HK i motoren originalt tilsier, enn å kjøre noe som går like dødt som en boks med makrell i tomat. Du har rett Massern:) 740tic er en boks med makrell i Tomat :D Siter Lupoline<3 Not slow but Low;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet Januar 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 veit ikke helt hva du mener med innlegger der, men tror ikke du har mye å fare med :)For skal du det så må du oppi 8 melkekartonger ;) du har 2.0 og han har 2.9 dvs 2 liter og "3"lite ;) Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
realace Skrevet Januar 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 du har 2.0 og han har 2.9 dvs 2 liter og "3"lite ;) Svært så bildelig diskusjon er da? Er vel bedre å forklare det slik Normal 2l Normal 3l Mine 2l Og poenget er.. Str er ikke alt ;) Siter 02 Mitsubishi Lancer Evolution 7 RSII 10 Mitsubishi ASX instyle+ http://www.lancerregister.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet Januar 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 da må no nesten jeg ha du kan da prøve å ta den :) Har ikke bare impreza jeg vettu ;) SÅ har jeg denne til deg realace: Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cozzie Skrevet Januar 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 Bare for å dra den enda lengre ut på landet: Her er mine seige 2.3; Siter - 1993 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1992 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1991 Audi 100 C4 2.3E AAR 10v Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thxman Skrevet Januar 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2007 HEHE.... det her tar jo helt av det gutta... :) DRITTBRA...!!! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MsRacing Skrevet Januar 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2007 Hmmm.. dokker trondheims gutta.. (mye av dokker här) hehe.. ä ska ev flött til trynset elr ka faen de heite :) å da lura ä litt på.. e dokker vanskeli å bynn å prat me?? sånn når de kjem te råning.. elr banker dokker driten av oss nordlenninger?? ;) Hadde vert arti om man kunne kom in i milijöe å slipp å kjör aleina hver helg.. :/ hehe Mvh Team MsRacing Siter Mazda 626 2,0i 16v (Turboprosjekt?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thxman Skrevet Januar 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2007 vil tro du sikkert fort kommer dæ inn i miljøet på tynset ja.... må huske: det er bare 5 rånere der nede..... hehehe..... kødda bare. har egentli ingen anelse om tynset desverre..... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Januar 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2007 Spørs åssen bil du kommer med... Neida, det går vel bra. Men Tynset er jo ikke akkurat i Trondheim da, har du 240 så hold deg der:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MsRacing Skrevet Januar 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2007 Spørs åssen bil du kommer med... Neida, det går vel bra. Men Tynset er jo ikke akkurat i Trondheim da, har du 240 så hold deg der:) hehe.. blir meir i trondheim en tynset.. har ikje bil sjöl men blir å sitt på en kompis ä flötta lamme.. Han har no volvo 740/940/960 litt av vert :P hehe.. men e ikje orginalt under pansere :) Siter Mazda 626 2,0i 16v (Turboprosjekt?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Januar 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2007 Dagens rapport: MYE snø, og hundrevis av sommersertifikater på veiene. Så 3stk som var utenfor veien på vei fra byåsen og inn til sentrum Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brødbilsjåfør'n Skrevet Januar 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2007 Skjønner ingen ting jeg.. må være noe galt med bilen min. Uansett hva jeg gjør så sklir den sidelengs. Til og med fra stillestående sklir bakhjulene til sida... Neeeei, sommer og asfalt er mye bedre. Da kan man velge om man vil at bilen skal sidelengs eller ei. Pluss at det blir så mye tøff røyk å så mange merker i asfalten Erik: Legg av ca 50 kg dødvekt av høyre fot du:) :) :hide Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxmix Skrevet Januar 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2007 3l ford motor: , hehehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Januar 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2007 Hmmm.. dokker trondheims gutta.. (mye av dokker här) hehe.. ä ska ev flött til trynset elr ka faen de heite :) å da lura ä litt på.. e dokker vanskeli å bynn å prat me?? sånn når de kjem te råning.. elr banker dokker driten av oss nordlenninger?? ;) Hadde vert arti om man kunne kom in i milijöe å slipp å kjör aleina hver helg.. :/ hehe Mvh Team MsRacing Er jo faktisk et miljø her og... Tynset altså. Du må være klar over at det er 17-18mil på underprioritert vei (RV3) for å komme deg til Trondheim herfra. Ikke akkurat noe noen her gjør veldig ofte. Men med Volvo kommer du til å passe inn svært godt. Masse fine/morsomme veier og en hel haug bygdeoriginaler. (Meg selv inkludert). Siter -81 Lada 1300S En rullende livsstil -07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car <<=== Stripa, verdens kuleste kattepus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg