Gå til innhold

Hvordan får jeg ledning gjennom torpedoveggen?

Ranger emnet

Mazda 626

Anbefalte innlegg

Hei!

Har brukt masse tid på å prøve å få en ledning gjennom torpedoveggen på min Golf 3 1.8 CL. Noen som hadde kunnet tatt seg bryderiet med å forklare meg nøye HVOR det er, HVA jeg skal demontere for å komme dit og HVORDAN jeg gjør det? Gjerne med bilder også...:D

Tusen takk for all hjelp!

mvh

Mazda 626

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Istedenfor å bruke tid på å finne det ut selv, kunne du heller brukt betraktelig mindre tid på å søke. Dette er blitt tatt opp en del ganger før.

Vel! Jeg har søkt og funnet noen svar, men det hjalp meg ikke. Blant annet sier noen at det er en plugg på størrelse med en femmer i motorrommet, og ja jeg finner det, men får ikke tredd ledningen gjennom for det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du tar ut haskerommet(to skruer under og 3 på innsiden), og fjerner det svarte dekslet under frontruten, da skulle du se pollenfilteret, til venstre for det er det en propp som du kan fjærne eller lage hull i. Det skal også være en plugg i den lille metallveggen som ligger foran pollenfilteret, stikker du noe gjennom det førstnevnte hullet så skal du kunne se den igjen på innsiden langt oppi der hanskerommet var.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du tar ut haskerommet(to skruer under og 3 på innsiden), og fjerner det svarte dekslet under frontruten, da skulle du se pollenfilteret, til venstre for det er det en propp som du kan fjærne eller lage hull i. Det skal også være en plugg i den lille metallveggen som ligger foran pollenfilteret, stikker du noe gjennom det førstnevnte hullet så skal du kunne se den igjen på innsiden langt oppi der hanskerommet var.
Kan verifisere denne, brukte det hullet sist jeg monterte stereo, og det gikk knirkefritt. :)

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider