9khil Skrevet Januar 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 Bilen lager en merklig lyd når den starter.. Vet at det er starteren som er småsliten, men trenger ikke å bytte den.. Lurer bare på om det er noen hjemmelagde "triks" mot lyden? Ødelegger litt av helhetsinntrykket når den lyden kommer.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TerraMan Skrevet Januar 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 Heheh...om du er en sånn HØY (SATANS HØY FAKTISK!) whiiiiiiiiiiiiiiine-lyd som kommer under oppstart, så er det akkurat samme som meg (og en del andre jeg kjenner). På min er det i hvertfall en defekt fri-mekanisme i starteren, uten at det forteller meg så mye mer. Fikk beskjed om at hele starteren må byttes av 2 forskjellige verksteder. Det er ikke noe farlig eller noe, og starteren vil fungere den...bare en sinnsykt irriterende lyd som gjør at alle snur seg ;) Siter Mattig - ABT - Forge - OSIR Design - BOSE - B&B Automobiltechnik - H&R - Falken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blingster Skrevet Januar 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 Det er bare starten... Tilslutt står du der. 2 verksteder? Hørtes drøyt ut. Starter kan du fint bytte selv med litt "know how" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TerraMan Skrevet Januar 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 Jeg hadde den ikke inne for bytte/sjekk av starter men kun årlig inspeksjon, i denne sammenheng kommenterte de starteren :) Siter Mattig - ABT - Forge - OSIR Design - BOSE - B&B Automobiltechnik - H&R - Falken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian_Z3 Skrevet Januar 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 Har samme lyden jeg også.. Hva må man ut med for å bytte starteren sånn ca? Siter Pioneer 8600, Focal 165v2, Soundstream vgw 10, Alpine V12 og SoundMagus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blingster Skrevet Januar 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2007 Ca 2500,- på mekonomen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest TTOle Skrevet April 2, 2007 Rapporter Share Skrevet April 2, 2007 hør med owp-tuning.no selger startere for 2200 ink mva Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg