Gå til innhold

hei :-) er nye her å trenger anbefaling på stereo pakker

Ranger emnet


kamikazi

Anbefalte innlegg

  • Svar 122
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ingen av mine kammerater har noen gang hatt exelent, og jeg har aldri hatt det selv, så har egentlig ingen mening om det...

 

om at fire fem personer her inn ikke liker xelent er jo ikke noe problem for at det fungerer :-P sjekket litt på trådene om xelent tidligere i kveld :-Pmå si det var vel kansje de samme personen som klaget på det .. forteller at en kamerat hadde en kamerat som hadde det ,,, men for min del så virker det greit for meg i forhold til pris:-) søkte netopp på xelent på google å fikk fram en side som het xelent.no der var det enda billigere en til audio-shop ... men dem hadde å Fusion å til en billig penga da ... ser også at prisen på endel soundstreem er satt ned en del :-)

 

men får se va jeg gjør:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen til forumet.

 

Å sette sammen en pakke er ingen enkel prosses når vi verken vet bil eller lydpreferanser og hvilken musikk du hører på.

som en hovedregel kan man si at kvalitet er bedre enn kvantitet altså velg få men gode produkter fremfor en haug med jallaprodukter kastet inn i bilen.

Grunnet de nye forumreglene kan vi kke lengre lede deg til forhandlere men en regel er en regel så den får vi følge:) det jeg derimt kan gjøre er å tipse deg om merker så kan du søke opp forhandler på nettet selv;)

 

høytalere og subwoofere:

*Focal

*Morel

*Soundstream

*seas

*alpine

*Hertz

*Ground Zero

*Resonant Enginering

*Digital Designs

 

Forsterkere:

Stort sett det samme som ovenfor

+

*Audison

*US Amps

*Helix

*Earthquake

*Dynabel

 

Spillere

*Alpine

*Pioneer

*JVC

*Clarion

 

Atomic er også et merke som får mye skryt men grunnet manglende erfaring kan jeg ikke si annet enn at det kan være værdt å søke opp om ikke annet.

(har en følelse av at jeg har glemt noen merker her men det får stå sin prøve)

 

Det er en fordel å handle fra firma som innehar en viss kompetanse innen bilstereo og ikke en ren WebShop drevet av folk som selv må bruke forumet her inne for å komponere pakker,søk litt rundt og se hva som er skrevet og hvilke annbefalinger som er kommet tidligere.

 

et par linker til deg

 

hva skal jeg kjøpe?:

http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=90921

 

strømguide:

http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=107815

 

En liste med mere eller mindre seriøse forhandlere/importører:

http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=125125

 

 

håper dette var til LITT hjelp i allefall.

 

Lykke til

Livet er ikke bare en lek,det er også en dans på roser ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

om at fire fem personer her inn ikke liker xelent er jo ikke noe problem for at det fungerer :-P sjekket litt på trådene om xelent tidligere i kveld :-Pmå si det var vel kansje de samme personen som klaget på det .. forteller at en kamerat hadde en kamerat som hadde det ,,, men for min del så virker det greit for meg i forhold til pris:-) søkte netopp på xelent på google å fikk fram en side som het xelent.no der var det enda billigere en til audio-shop ... men dem hadde å Fusion å til en billig penga da ... ser også at prisen på endel soundstreem er satt ned en del :-)

 

men får se va jeg gjør:-)

 

 

 

Jeg har god erfaring med Fusion;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forum reglene gjelder de bare for noen firmaer her inne ?????

 

Å anbefale ting ut ifra hva man har opplevd selv, når man ikke snakker på veine av noen med mål om salg, vil jeg tro er lov.

 

Men nå skal jeg nå si meg enig i at jeg synes det var bedre før, da forhandlerene kunne komme med forslag og tips i trådene, selvom det var produkter de selv solgte. Men den tida kommer vel aldri tilbake, så vi får nok leve med nye regler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å anbefale ting ut ifra hva man har opplevd selv, når man ikke snakker på veine av noen med mål om salg, vil jeg tro er lov.

 

Men nå skal jeg nå si meg enig i at jeg synes det var bedre før, da forhandlerene kunne komme med forslag og tips i trådene, selvom det var produkter de selv solgte. Men den tida kommer vel aldri tilbake, så vi får nok leve med nye regler.

 

Ja var mye bedre før.. men forumet blir vell styrt på samme måte som resten av Norge ( vi har ingenting vi skulle ha sagt..)

06 Mini Cooper S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kom over en side på nette http://www.sensurert.no/ er jo ikke hundre mil fra meg liksom:-D

 

nei men jammen ikke langt unna--

GRAVDAL(SENTRUM)->KARASJOK (SENTRUM)=988.9 km..hehe:)

 

nok OT

Forumreglene forbyr oss å gi deg linker så mitt tips er å søk på bilstereo på http://www.kvasir.no og se hva som dukker opp.

 

selv om jeg syns du virker som en konto moderatorene har laget for å teste oss ut

Livet er ikke bare en lek,det er også en dans på roser ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår