Gå til innhold

hei :-) er nye her å trenger anbefaling på stereo pakker

Ranger emnet

kamikazi

Anbefalte innlegg

• Svar 122
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ble monoblokk fra solidaudio å kabelkitt derfra den kommer vel til meg denne uka ,,,, bestilte fra xelent.no superservice .. blir vel ellementer derfra også

ble 4990 for forsterker å kabel kitt ble 390 :-) +frakt til meg da,, kom vist på 119kr eller noe sånt :-))

men noen anbefalinger på frontsett derfra er disse alusettene bra?

mvh

ante v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ble monoblokk fra solidaudio å kabelkitt derfra den kommer vel til meg denne uka ,,,, bestilte fra xelent.no superservice .. blir vel ellementer derfra også

ble 4990 for forsterker å kabel kitt ble 390 :-) +frakt til meg da,, kom vist på 119kr eller noe sånt :-))

mvh

ante v

Så ingen kabelkit til 390 der.. Hvordan kabelkit ble det?

-'00 Fiat Punto - Prosjekt dypbass

-'87 Fiat Panda - prosjekt wannabe dBdragger

Team Lydtrykk.no avd. Finnmark

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mvh

ante v

Hvorfor spørre om råd når du ikke hører på noen her likevel?

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

spiller det noen rolle for deg ???

DU virker som en fyr som legger det oppi alt som sjer her inne så deg vil jeg ha meg frabedt av drittkasting å slenging av komentarer :-)

den kostet 390 som medlem ja!!!

hva vil DU oppnå med å legge deg oppe i saker som ikke anngår deg?

hoi, sorry for at jeg prøver å hjelpe!

Da holder vel 20mm^2 da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sorry mente ikke så mye med det ....:-) sletter det jeg skriver jeg da beklager så mye ,

Går bra det, bare stussa litt når jeg prøver å si at han kanskje har kjøpt litt tynn kabel :)

Ville nok ha trekt minst 33mm^2 og kanskje også 50mm^2 om man skal i tillegg ha forsterker til frontsett. Så er det fint å ha litt å gå på om man en gang skal oppgradere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei hei

offtopic gutter :-(:-(

kablene kostet 390 ja å det var med høytaler ledninger phonokabler så det er billig nokk for en samegutt som meg:-) men 20mm2 er ikke det tykt nokk da?

mvh

ante v

Prisen var det ikke noe å si på, men litt spinkel kabel til så mye effekt ville jeg frem til ;)

Off topic: klar for dB drag til sommeren om det blir trekt i gang her oppe i Finnmark? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår