Gå til innhold

hei :-) er nye her å trenger anbefaling på stereo pakker

Ranger emnet


kamikazi

Anbefalte innlegg

  • Svar 122
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gjest SieRRa-rollercam

Kan ikke du kamikazi gi en lyd når du får testa xelent anlegget ditt da ,og gi meg tilbakemelding !Tenkte å gå for dette merket ,men ble ganske så godt angrepet av flere her inne ( som du kanskje har lest i forskjelige tråder)

for det.

 

SR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke du kamikazi gi en lyd når du får testa xelent anlegget ditt da ,og gi meg tilbakemelding !Tenkte å gå for dette merket ,men ble ganske så godt angrepet av flere her inne ( som du kanskje har lest i forskjelige tråder)

for det.

 

SR

 

 

 

ja det skal jeg gjøre .. har lest en del her inn å det er de samme personene 4-5 stk som kritiserer xelent :-( men sjønner ikke hva som feiler dem egentli ,, men dem er sikkert sjalu eller noe :D

 

 

men la merke til at dem har ikke testa deg selv engang:D

 

 

fikk lånt en sub av en kompis av meg han hadde kjøpt den dobble kassa av xelent dobbel rcd tror jeg den het ,,,, åfy satan kor det spilte , :) angrer sikkert nå etter som jeg hadde kjøpt den soundstreem subben til sammepris :-( men men

 

 

mvh

ante v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SieRRa-rollercam

tenkte å kun ha xelent jeg. Satt på til en kompis som hadde trippel 10 i kasse med en digital xelent forsterker. Etter det så vil jeg så jeg ble stumm har faktiskt ikke hørt på makan siden jeg satt i en mk1 golf på hifiklubben i markus tranes gt i oslo med cv 18 strooker ,bortsett fra der brommet det for mye etter min smak!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SieRRa-rollercam
dere må bare unnskylde oss..vi har ikke peiling.

ikke spiller vi inn høytalerene våre eller noen ting,er sånn det blir når folk som ikke vet bedre er så dumme at de åpner kjeften sin på et forum:)

 

Så det er på tide du holder kjeft da ???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dere må bare unnskylde oss..vi har ikke peiling.

ikke spiller vi inn høytalerene våre eller noen ting,er sånn det blir når folk som ikke vet bedre er så dumme at de åpner kjeften sin på et forum:)

 

 

leste litt på denne jeg men voten sier vell noe annet:D

 

http://bilforumet.net/showthread.php?t=157101

 

 

 

har du forklaring på det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp det har jeg men om du/dere forstår det er jo en annen sak;)

 

selvfølgelig blir alle høytalere spilt inn,det blir de jo automatisk mens man bruker de ikke sant??

det som diskuteres er jo om man kan guffe på så høyt man vil uten forvrengninger(rent signal) eller om man må høre på radiostøy i 100timer får man kan bevege volumkontrollen over 1/3 styrke.

 

den voten der blir altså feil da spørsmålet/alternativene burde være:

1.Kan man gi spille høyt med høytalerene fra første stund(selvfølgelg etter at man har testet at alt er som det skal være)

 

eller

2:må høytalerene spilles sakte inn på lavt volum med varierte frekvenser i x antall timer før man vrir opp.

 

;)

 

som du ser er voten feil og det er umulig å gi et riktig svar ut fra de alternativene man får tildelt

 

Så det er på tide du holder kjeft da ???

på tide å ta medisinen snart eller?

Livet er ikke bare en lek,det er også en dans på roser ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt jeg kan si er lykke til med byggingen du blir sikkert fornøyd, men det er en grunn til at folk anbefaler forskjellige ting... jeg må si meg meget imponert over komponentene jeg kjøpte (dette var første gangen jeg kjøpte noe til å ha i bilen)

 

men har hatt forskjellige ting på gutte rommet. har hatt en sony xplod 15 tommer og den spilte helt greit når jeg benyttet den i hjemmekinoen... kan vel bare si at det var tøft å se på den i hjemmekinoen med en gammel BO forsterker koblet til men kvalitets messig med tanke på lyd syns jeg ikke den var det beste.

 

sub nummer 2 var en CV stroker 15" som jeg må si spilte sykt høyt og kraftig men ikke med den fineste lyden.... denne ble også brukt på gutterommet koblet til en hjemmekinoforsterker med et passift delefilter... kjørte bare likt signal inn på både front og rear på forsterkeren og koblet til .....

 

så kom jeg til det punktet at jeg ønsket noe som spilte pent i bilen... årket ikke dundre bass og speil som dirret slik at jeg ikke kunne se rett engang.

 

musikk smaken endret seg også en del og nå går det mer eller mindre kun i AC DC , jhonny cash eller musikk i denne enden av smaks regionen..

 

etter å ha kikket en del på forskjellige pakke løsninger var det en som pekte seg ut... valget falt da på en Cadence forsterker (5 kanaler) og 2 stykk 6,5" komponentsett fra focal samt en 12" sub fra focal( denne kunne godt ha vært en 10" kansje ) sammen med dette blei det kjøpt en pioneer spiller til ca 2000 kroner som jeg er veldig fornøyd med...

 

totalt med kabler og anlegg samt bygging så var målet 10 000 kroners anlegg slik at det ikke tokk helt av med penge bruken...

 

det eneste jeg kunne tenkt meg å bytte ut må være strømkabelen før jeg er ferdig med alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan veldig gjerne være det at jeg ikke har fått dette med meg, men hva slags bil har du, og hva musikk liker du? Dette har jo en "del" og si da :)

1988 Golf II aka. Helene

 

Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå"

Øge: "Kunne vært lengre..."

Tollak: "Å?"

Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår