Gå til innhold

hei :-) er nye her å trenger anbefaling på stereo pakker

Ranger emnet


kamikazi

Anbefalte innlegg

  • Svar 122
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kan ikke du kamikazi gi en lyd når du får testa xelent anlegget ditt da ,og gi meg tilbakemelding !Tenkte å gå for dette merket ,men ble ganske så godt angrepet av flere her inne ( som du kanskje har lest i forskjelige tråder)

for det.

 

SR

 

Ikke for å starte noen diskusjon, men forsvarte ikke du Xelent på det grunnlag at du HADDE fult xelentanlegg fra før som du var så jævlig fornøyd med?

 

Eller forsvarte du det på grunnlag av det du sier lengre ned, at du har hørt 3x10" ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å starte noen diskusjon, men forsvarte ikke du Xelent på det grunnlag at du HADDE fult xelentanlegg fra før som du var så jævlig fornøyd med?

 

Eller forsvarte du det på grunnlag av det du sier lengre ned, at du har hørt 3x10" ?

 

 

kansje sende pm til karen istede for å bruke min tråd om den diskusjonen

 

 

fikk testa forstekeren men dobbel rcd 12 fra han kompisen min i helga ,,, satan de spilte:) ble kvalm av trykke inne i bilen:p

 

spilte pent å:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SieRRa-rollercam
Ikke for å starte noen diskusjon, men forsvarte ikke du Xelent på det grunnlag at du HADDE fult xelentanlegg fra før som du var så jævlig fornøyd med?

 

Eller forsvarte du det på grunnlag av det du sier lengre ned, at du har hørt 3x10" ?

 

 

Jeg har xelent anlegg ja, men er jo kanskje forskjell på en billi 12 sub og

skikkelig kvalitetskasse med trippel 10 og en topp digital forsterker !

Les alle trådene før du som mange andre her begynner pån igjen da !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei

 

fikk resten av stereon i dag .. fikk kobla det å ja det spilte helt til subben brant opp :( fikk en kompis til å hjelpet meg med å monterer å han har holdt på en del med det :)

 

 

 

så det var skrevet her inne på at men ikke trengte å spille den inn ---- fuck!!!

 

han sa at jeg måtte spille inn den i 10-24 timer på lavt volum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SieRRa-rollercam
hei

 

fikk resten av stereon i dag .. fikk kobla det å ja det spilte helt til subben brant opp :( fikk en kompis til å hjelpet meg med å monterer å han har holdt på en del med det :)

 

 

 

så det var skrevet her inne på at men ikke trengte å spille den inn ---- fuck!!!

 

han sa at jeg måtte spille inn den i 10-24 timer på lavt volum

 

 

Jeg er helt eni med kompisen din jeg da, ting bør absolut spilles inn

for å forhindre at slikt skjer.

 

Men dette har jo jeg uttalt MEGET godt før , men om folk gjør det er noe annet !

 

 

So "fuck" , kunne vært unngått spør du meg !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei

 

fikk resten av stereon i dag .. fikk kobla det å ja det spilte helt til subben brant opp :( fikk en kompis til å hjelpet meg med å monterer å han har holdt på en del med det :)

 

 

 

så det var skrevet her inne på at men ikke trengte å spille den inn ---- fuck!!!

 

han sa at jeg måtte spille inn den i 10-24 timer på lavt volum

 

Tja den hadde vel holdt 10-24 timer lengre om du hadde gjort det

 

Hva slags monoblokk endte du opp med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja hadde vel det:(

 

 

bestilte en ss 2000 monoblokk..

 

 

Vart det ikke så du kjøpte X da ? hadde vært kult med tilbakemelding om det da :(

 

 

har denn å men fikk pm på att den var bra ... men om det er forsterkeren som ødela suben vet jeg ikke .... men blir sendt en ny subb fra megabillig i dag :) skal prøve den x forsterkeren da så kan jeg si i fra ossn det ble ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SieRRa-rollercam

 

 

har denn å men fikk pm på att den var bra ... men om det er forsterkeren som ødela suben vet jeg ikke .... men blir sendt en ny subb fra megabillig i dag :) skal prøve den x forsterkeren da så kan jeg si i fra ossn det ble ;)

 

Fint ! Er i tenkeboksen enda på hva jeg skal ha !

 

Hva er megabilli ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo så mye frem og tilbake i tråden at jeg vet jaggu fortsatt ikke hva slags utstyr, ser jo at du sier du har en SS sub og en SS forsterker, men ikke nødvendigvis at det var dette utstyret du brukte.

Og om du brukte dette utstyret og brant opp en sub hadde jeg funnet en annen til å montere anlegget ditt neste gang..

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår