cretix Skrevet Januar 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 Jeg har dashbord med instrum som bare viser spedometer. Så har jeg en stor klokke. Er det mulighet og montere en turteller der? Tenkte på og kjøpe en sånn svær turteller som passer akkuratt inn i dashbordet , men lurer på hvordan slikt kobles til. Er det med vaier eller hvordan? Finnes det noe PDF filer man kan printe ut annet bakgrund isteden for svart? 89 modell dette. bmw 316i e30. Har sett noen med sånn bensin forbruk greie også. Er det sånn vakum greie dette? Vet noen bil foretninger har slikt. Og lurer på hvordan slikt kobles til. eller om jeg må kjøpe noe ekstra deler til motoren. Takker for all tips og hjelp. Er litt nybegynner på dette.. "Genialt forum foresten :)" :thanks :thanks Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2007 Mulig det ligger klart bak med ledninger...åpne opp å se :) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cretix Skrevet Januar 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2007 Ja lov og se :P Bilen er så strøken indvendig og godt holdt, at det er jo nesten skam og skru på slikt .. Neida ;) Men hvordan ser slike koblinger ut? Lett og kjenne igjen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saabowner Skrevet Januar 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2007 Få tak i instrumentpanel med turteller (fra 320 el lignende) så bytter du bare ut hele intrumentpanelet. Ligger mest sannsynlig klart med ledninger. Plug and pray! :) Siter BMW 520i, 89mod. - Opel Ascona 1.6S, 86mod. -- solgt - Saab900i (saabrina), 89mod. -- spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg