Rekordpowwa Skrevet Januar 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 Jeg vurderer og kjøpe meg en Pioneer Ts-W3004 Spl på Torshov for 1499,- Er den verdt prisen?Dunker den bra? Og hvor stor forsterker må jeg ha for å drive den....Må ha billig forsterker... Mvh Eirik Bjørnstad Siter (>----<OPEL MOTORSPORT CLUB>----<) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
halsen89 Skrevet Januar 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 Det er en god sub som dunker veldig bra, tåler mye juling. Også kjøper du deg en slik forsterker : http://www.pioneer.no/no/products/25/29/182/PRS-D3000SPL/index.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codegen Skrevet Januar 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 halsen89: billig? hehe joda, den spiller rimelig bra for kronene. komplett har soundanuser som drar de greit og er billig.. men vet ikke om de får tak i dem lengre da Siter Do-It-Yourself - DIYstash Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Januar 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 Sub som spiller høyt og tåler mye juling, men noen billig forsterker tror jeg ikke du skal satse på... Den krever sitt av effekt for å spille brukbart rått :) Jeg har 2 stk av 10" versjonen, og jeg bruker en PRS-D5000SPL pr sub, men det er kanskje litt overkill for de fleste da, men en 3000SPL amp er nok ikke å forakte for å si det sånn.. Eller noe tilsvarende. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
halsen89 Skrevet Januar 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 http://www.mamut.com/dynabel/subdet299.htm Denne forsterkern klarer å drive den ganske godt, den yter 800WRMS i 2 ohm. Så vis du paralell kobler subben så blir det ett ganske bra oppsett vil jeg tro. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CapRI^^ Skrevet Januar 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 jeg har 2 sånne, syns de låter greit.. kjører de med 1 earthquake phd5000.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet Januar 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2007 Jeg vurderer og kjøpe meg en Pioneer Ts-W3004 Spl på Torshov for 1499,-Er den verdt prisen?Dunker den bra? Og hvor stor forsterker må jeg ha for å drive den....Må ha billig forsterker... Mvh Eirik Bjørnstad Mye db per krone på denne subben (forusetter selvfølgelig at man har stor nok amp). Siter Man skal vite mye for å vite hvor lite man egentlig vet [-] '94 BMW 318is Full M-Tech [x] '93 BMW 318is Rieger Infinity I [x] '03 BMW 318ci Org. M-Tech II [x] '88 Golf II '90-Look Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Popp Skrevet Januar 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2007 Dette er knallbra subber:) Har hørt to av disse mata med nok strøm og med grei kasse og ble veldig fornøyd.. Har 2 slike selv også, men har for lite strøm og gjorde den største skivebommen nord for ekvator når jeg bygde kassa, men spiller fortsatt ganske greit.. Disse subbene tåler iallefall alvorlig mye juling.. Siter Too much power is never enough! [ ] '67 Buick Skylark [ ] Volvo 940 '95 - S90 prosjekt [x] Volvo 142 '71 - Solgt :( [x] Opel Calibra 8V '96 - Spiker :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rav1.. Skrevet Januar 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2007 klare en PRS-D3000SPL å drive en Ts-W3004 Spl fult ut? og er det nok med eit ekstra stinger 1000 gelbatt til å¨drive 2 av disse forsterkerene med en subb hver? og er 50liter ok til en luket kasse til disse elementene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rav1.. Skrevet Januar 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2007 og er det noen som har erfaring med å bygge anlegg i en Bmw e-36 coupe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg