Gå til innhold

alternativ garasje

Ranger emnet

sindrulf

Anbefalte innlegg

• 1 month later...
Originally posted by sindrulf

hmmm, bor i oslo

Finnes mange bondegårder i Oslo.... årvoll gård og kongsgården for og nevne noen... :op

men seriøst,d er ikke enkelt og finne seg en garasje/mekke sted i Oslo omerådet.

Kan jo prøve med en annonse i aftenposten etc.

Lykke til

GTti

244Rat 1975

FUNKSJON FØR FORM

Daihatsu Modifiers Scandinavia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by sindrulf

ingen som har (eller vet om en som har) garasje de kunne tenke å leie ut for en sum penger da ?

Ser ut til at jeg har et par aluminiumsgarasjer for mye...du kan kjøpe en? Jeg har ikke plass til dem... Det er sånne trange blikkbokser til å ha bilen i:D

'93 mercedes 320TE

'03 peugeot 206sw

'68 white M6

'64 amazon HGV

osv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok å sette annonse i avisen ville gitt deg iallefall litt feedback ettersom dette ofte er steder som ville blitt stående tomme, og uten noen form for income hvis du ikke hadde leid...

Så hadde jeg en ledig garasje i Oslo og ønsket å få noen ekstra slanter i måneden skulle jeg da tilbudt noe slikt...

Egentlig er jeg i samme situasjon som deg ang. "need" for verksted... Men dette er jo i Vestfold da... ;)

Mvh,

Eric/S-2000

-----------------

LOTUS driver

*signatur redigert pga regelbrudd*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en garasjeplass jeg skulle leid ut i oslo....røa.....avlåst og tørr. Er i et lite felles garasjeanlegg 20 plasser under 3 eneboliger. Her kan du komme å gå som du vil----

Vis du eller noen av dere andre er intr. kan dere jo sende meg en pm eller mail på

Tor.E.Lokke@student.bi.no

:pimp EYE CANDY :pimp

:titties: RACING :titties:

Lenke til kommentar
Del på andre sider