sindrulf Skrevet September 15, 2003 Rapporter Share Skrevet September 15, 2003 jeg er snart 18 og skal kjøpe meg bil. bilen trengs å mekkes på, men jeg har ikke garasje. finnes det utleiegarasjer der man kan la bilen stå over vintern, mens jeg dumper innom et par ganger i uken for å skru? eller finnes det andre smarte alternativer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjaa Skrevet September 16, 2003 Rapporter Share Skrevet September 16, 2003 Hva med ei gammel "Bil love"? Siter Lupo GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindrulf Skrevet September 16, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 16, 2003 hmmm, bor i oslo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quack Skrevet September 16, 2003 Rapporter Share Skrevet September 16, 2003 Originally posted by sindrulf hmmm, bor i oslo D'oh :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindrulf Skrevet November 3, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2003 ingen som har (eller vet om en som har) garasje de kunne tenke å leie ut for en sum penger da ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
millhouse Skrevet November 3, 2003 Rapporter Share Skrevet November 3, 2003 Originally posted by sindrulf hmmm, bor i oslo Finnes mange bondegårder i Oslo.... årvoll gård og kongsgården for og nevne noen... :op men seriøst,d er ikke enkelt og finne seg en garasje/mekke sted i Oslo omerådet. Kan jo prøve med en annonse i aftenposten etc. Lykke til Siter GTti 244Rat 1975 FUNKSJON FØR FORM Daihatsu Modifiers Scandinavia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suggen Skrevet November 3, 2003 Rapporter Share Skrevet November 3, 2003 Originally posted by sindrulf ingen som har (eller vet om en som har) garasje de kunne tenke å leie ut for en sum penger da ? Ser ut til at jeg har et par aluminiumsgarasjer for mye...du kan kjøpe en? Jeg har ikke plass til dem... Det er sånne trange blikkbokser til å ha bilen i:D Siter '93 mercedes 320TE '03 peugeot 206sw '68 white M6 '64 amazon HGV osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindrulf Skrevet November 3, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2003 den er sikkert for trang, og dessuten har jeg ikke noe sted å ha den fler forslag ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S-2000 Skrevet November 4, 2003 Rapporter Share Skrevet November 4, 2003 Tror nok å sette annonse i avisen ville gitt deg iallefall litt feedback ettersom dette ofte er steder som ville blitt stående tomme, og uten noen form for income hvis du ikke hadde leid... Så hadde jeg en ledig garasje i Oslo og ønsket å få noen ekstra slanter i måneden skulle jeg da tilbudt noe slikt... Egentlig er jeg i samme situasjon som deg ang. "need" for verksted... Men dette er jo i Vestfold da... ;) Siter Mvh, Eric/S-2000 ----------------- LOTUS driver *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eye Candy Skrevet November 4, 2003 Rapporter Share Skrevet November 4, 2003 Har en garasjeplass jeg skulle leid ut i oslo....røa.....avlåst og tørr. Er i et lite felles garasjeanlegg 20 plasser under 3 eneboliger. Her kan du komme å gå som du vil---- Vis du eller noen av dere andre er intr. kan dere jo sende meg en pm eller mail på Tor.E.Lokke@student.bi.no Siter :pimp EYE CANDY :pimp :titties: RACING :titties: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg