olehenri Skrevet Januar 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 gå for det du selv vil! Er kult med litt forskjellige stiler, jeg er personlig litt lei av å se standard golfer nå, med 90 fangere, vanlige lykter/jetta lykter/ralley lykter etc etc, blitt for vanlig, pent er det, men ikke noe spesiellt lengre i mine øyne! Får du til 4r fronten, å det ikke skiller seg for mye ut i forhold til resten av bilen tror jeg det kan bli griserått! Gå for din egen stil! :) Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianG Skrevet Januar 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 gå for det du selv vil!Er kult med litt forskjellige stiler, jeg er personlig litt lei av å se standard golfer nå, med 90 fangere, vanlige lykter/jetta lykter/ralley lykter etc etc, blitt for vanlig, pent er det, men ikke noe spesiellt lengre i mine øyne! Får du til 4r fronten, å det ikke skiller seg for mye ut i forhold til resten av bilen tror jeg det kan bli griserått! Gå for din egen stil! :) Ja, du sier noe der. Bakluka da? Bakfangeren? Lyktene bak? Det er alt for harde kanter til at det skal bli fint med en så "rund" front. Litt overdrevent blir det som å sette fronten på en Porsche på en Jeep. Sorry for trippelpost. Siter Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfRacing2 Skrevet Januar 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 Jeg har en følelse av at en Mk IV hadde passet bedre for deg enn en Mk II ;) Eirik så var de no de her pengene!!! min første bil og student.... billigere dette enn å kjøpe en ny bil.... forandring fryder ut i denne verden!!!:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfRacing2 Skrevet Januar 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 Ja, du sier noe der. Bakluka da? Bakfangeren? Lyktene bak?Det er alt for harde kanter til at det skal bli fint med en så "rund" front. Litt overdrevent blir det som å sette fronten på en Porsche på en Jeep. Sorry for trippelpost. Alt må prøves;) vi får bare vente å se.... Liker spennende forandringer! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfRacing2 Skrevet Januar 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 gå for det du selv vil!Er kult med litt forskjellige stiler, jeg er personlig litt lei av å se standard golfer nå, med 90 fangere, vanlige lykter/jetta lykter/ralley lykter etc etc, blitt for vanlig, pent er det, men ikke noe spesiellt lengre i mine øyne! Får du til 4r fronten, å det ikke skiller seg for mye ut i forhold til resten av bilen tror jeg det kan bli griserått! Gå for din egen stil! :) det har du rett i :) skal gjøre alt vi kan... jeg tror det kan bli bra!!!:thumb vi får bare vente å se.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Januar 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 Ja, du sier noe der. Bakluka da? Bakfangeren? Lyktene bak?Det er alt for harde kanter til at det skal bli fint med en så "rund" front. Litt overdrevent blir det som å sette fronten på en Porsche på en Jeep. Sorry for trippelpost. la nå jenta få ha drømmer og mål! alle må jo ha lov til å prøve! Folk klarer det meste nå til dags uansett til å tvile på no sånnt Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Januar 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 Jeg kjøper'n av deg, hva som helst for at du ikke gjør det du skal gjøre. Du må ikke finne på å ødelegge en 1984 modell som har gått så kort. Finn deg en sliten 88-modell og puss opp den istedenfor, helt seriøst, jeg orker ikke å se på dette.Hvordan er det med rust på den? Eirik Hva han sa. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfRacing2 Skrevet Januar 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 Hva han sa. hva mener du, sjønner ikke helt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Januar 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 At han mente det samme som Eirik sa. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfRacing2 Skrevet Januar 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 At han mente det samme som Eirik sa. ok! synd for han... jeg bryr meg ikke om hva eirik sier! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasgri Skrevet Januar 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 kan bli bra dette..drit i deres utsagn,går du inn for det og gjere det grundig så kan det bli veldig bra,men som sagt er rund against firkant. men lykke til,er din bil er du fornøyd drit i kva andre sier.. Siter Porler: suzuki Rmx og Honda mt5. bil:Ford Granada 3.0 jubileum 1976 mod.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfRacing2 Skrevet Januar 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 kan bli bra dette..drit i deres utsagn,går du inn for det og gjere det grundig så kan det bli veldig bra,men som sagt er rund against firkant. men lykke til,er din bil er du fornøyd drit i kva andre sier.. tusen takk, det var hyggelig med en positiv kommentar:happyhappy: vi skal prøve å fikse litt på resten av bilen slik at det ikke blir så stor forsjell!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovlov86 Skrevet Januar 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 Hvorfor må alle biler se like ut? Kjør på med ombygginga! :D Siter [x] 2 x 1984 Volvo 240GL [x] 1987 Toyota Camry 2,0 XLi [x] 1980 Volvo 245 L [x] 1994 Ford Scorpio CLX [x] 1995 Honda Accord 2,0iLS [o] 1991 Volvo 740 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfRacing2 Skrevet Januar 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 Hvorfor må alle biler se like ut? Kjør på med ombygginga! :D så bra at du er litt enig! kult med forandringer i verden... tusen takk for den positive meldingen:-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfbil Skrevet Januar 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 Hva med 3'er front isteden? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg