Gå til innhold

mazda mx3. jl audio. seas. stinger. pioneer. Installbay.

Ranger emnet

mx_power

Anbefalte innlegg

• Svar 54
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

plutselig så mx'n sånn ut etter ca 1time.

IMG_1957.jpg

IMG_1958.jpg

dempingen påbegynt litt. må støvsuge og vaske bilen inni med tynner resten.

IMG_1960.jpg

IMG_1959.jpg

skal ut i morgen og kjøpe firkantstål og sveise apparat og lage rør ramme til stereoen. har altid vårt plaskene vått bak setet mitt og når eg hadde av alle dekslene i bilen så eg hvor det kom i fra.. kommer fra bak luken og renner under baksetet langs veggen og ned bak mitt sete.. så det må jo gå ann å fikse. altid trodd det kom fra døren.. :P

satt inn setene så eg kan bruke bilen.. RALLY :twisted: :twisted:

IMG_1964.jpg

bilen er ti ganger bedre å kjøre uten en dritt inni,,

da var taket dempet og begynt på "midtkosollen" i taket vardet noe skum gummigreier som var et H%¤&Y å få vekk. etter 45min med en plastkniv og rød sprit gikk det vekk..

IMG_1966.jpg

IMG_1967.jpg

IMG_1965.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nice prosjekt!

Ser pent ut til nå... blir en grom bil til slutt sikkert :)

Hvor fikk du kjøpt de kabelskoene?

Hvordan tror du det blir med 12w7 subben på den monoblokka? Har selv planlagt samme monoblokk på 2x 12w6 subbene.. Kan bli nice det også.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nice prosjekt!

Ser pent ut til nå... blir en grom bil til slutt sikkert :)

Hvor fikk du kjøpt de kabelskoene?

Hvordan tror du det blir med 12w7 subben på den monoblokka? Har selv planlagt samme monoblokk på 2x 12w6 subbene.. Kan bli nice det også.. :P

12w7 subben på den blokka er vell optimalt. vet ikke noe om 12w6 men burde no gå greit. jl trenger no litt kraft.

kabelskoene er kjøpt hos eltek.no ser ut som det e bra kvalitet. er også sånne silicon muffer på de så de ikke kortslutter feks i motor rommet.

no er taket og gulvet ferdig dempet. 2lag vibropplast. da er det kun dører og bagasjerom igjen. men det tar eg når eg vet hva som skal gjøres baki der. skal sveises en del osv..

IMG_1973.jpg

IMG_1971.jpg

selv om det er såå kaldt ute funker mattene fett..

IMG_1970.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider