oslo-gutt Skrevet Januar 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 soting av ruter? tenkte jeg skulle gjøre dette på 190en min. også har jeg hørt at de 3 rutene foran ikke er lovlig og sotte? why? fordi politiet ikke kan se inn eller fordi sikten ut blir dårligere? men bak er forsatt lovlig? Siter W201. 190E. 2.0L Rekke 4 =P 84 mod.bil motor 89 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toreso Skrevet Januar 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 Enkelt og greit for reglene er sann... Er lov å sote bake ja. Siter 1984 Volvo 360 2.0 1993 BMW 318is 1991 MB 190E 2.3 Sportline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Somme Skrevet Januar 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2007 låner topic, er det lov å sote den bakerste ruta å ?, har hørt mangen forskjellige meninger om dette. Siter 89 MB 190E x: Opel Astra. x: sierra x: 5x MB 190E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rosso Skrevet Januar 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2007 ja det er lovlig å sote bakruta! har den lyseste filmen hele veien rundt jeg da, har berga på at jeg har sagt at " det er jo en avantgarde og de har sotaruter hele veien rundt, er originalt det" det er jo sant å da men :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oslo-gutt Skrevet Januar 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2007 sån er det samme med bil belte har ikke bilen bil belter så kan ikke politet gjøre noe heller. vet ikke om de kan pålegge deg og sette det inn. men jeg kjenner folk som kjører veldig mørk film rundt hele og de blir ikke stoppa og hazzla med. noen ganger men siter ofte på med en av de og kjører forbi politet og veldig få gidder og stoppe og fortelle at det ikke er lovlig. men er det ikke sån at viss den er sån når du brukt impoterte den så er det ok viss det var sota fra før det skjedde? hørt folk si det Siter W201. 190E. 2.0L Rekke 4 =P 84 mod.bil motor 89 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rosso Skrevet Januar 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2007 det ble gjort etter at den kom til norge da men det er gjort hos et forma å de så ikke forskjell på om det var lakk eller solfilm da hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tovleander Skrevet Januar 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 låner topic, er det lov å sote den bakerste ruta å ?, har hørt mangen forskjellige meninger om dette. den kan du sveise igjen om du ønsker.. Siter http://tovleander.comMercedes Benz 190E Brilliant Silber Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dexter_cf Skrevet Januar 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 Enkelt og greit.. Loven sier det skal være FRI SIKT (uten soting eller farging av glasset, selvgjort eller fabrikk) på frontrute og sideruter forran.. Alle rutene utenom dette kan sotes, eneste kravet er att man skal kunne se utrykkningskjøretøy sine lamper (politi, ambulanse, etc) gjennom ruten.. sjekk Lovdata eller søk på NAF's sider feks! Vegvesen.no er også en god resurs! Siter uNF! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg