Gå til innhold

Felger som passer 850.

Ranger emnet

dennis02

Anbefalte innlegg

Hadde problmer med subbing da jeg kjøpte 8x18" et37 med 215/40R18 dekk.

Bilen er senket ca 40/40. Det subbet både framme og bak med og uten sving.

Håpløst prosjekt. Jeg solgte de og kjøpte nye igjen. Klok av skade så jeg valgte 8x18 et 43. med 215/35R18 dekk. Dette går fint. Subber ikke i det hele tatt, ikke engang med full sving subber det. Men jeg ser at de fleste felgene som vist nokk skal passe 850 har et 37. Noen erfaringer? Kan jo vere nyttig og vite for de som skal handle felger. Jeg vurderer jo Replica R felger. Men vil dette subbe?

Volvo 850 T5 Prosjekt http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=143411

X: Volvo 240 GL

X: Volvo 940 Gl senere Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde problmer med subbing da jeg kjøpte 8x18" et37 med 215/40R18 dekk.

Bilen er senket ca 40/40. Det subbet både framme og bak med og uten sving.

Håpløst prosjekt. Jeg solgte de og kjøpte nye igjen. Klok av skade så jeg valgte 8x18 et 43. med 215/35R18 dekk. Dette går fint. Subber ikke i det hele tatt, ikke engang med full sving subber det. Men jeg ser at de fleste felgene som vist nokk skal passe 850 har et 37. Noen erfaringer? Kan jo vere nyttig og vite for de som skal handle felger. Jeg vurderer jo Replica R felger. Men vil dette subbe?

Heisann! Har 225/40-18 på min 850, og bilen er senket ca 40/40, og det ser ut som om det går akkurat på håret! Er ikke sikker på impress på de, men de sitter ganske bra! Har ikke kjørt ordentlig med de ennå, men satte på de for noen uker siden for å ta bilde av bilen, og da rygget jeg ut av garasjen og svingte fullt og så eller hørte ingen tegn til subbing.

-1994 Volvo 850 T5 290 hk

-1993 Mitsubishi Galant 1.8 16v

-1988 Honda Crx

-Volvo 440 1.7

-Audi S4 4.2 Quattro (Broder`n)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hva med bak når du har full bil? er mye som skal passe for at det funker 100%. Og det er sinnsykt iriterende med subbe lyder hele tiden...

uff...det har jeg ikke tenkt på...får håpe det ikke subber noen steder...men til trøst så har jeg justerbare konii dempere, så må muligens vurdere å heve bilen litt...:m'm:

-1994 Volvo 850 T5 290 hk

-1993 Mitsubishi Galant 1.8 16v

-1988 Honda Crx

-Volvo 440 1.7

-Audi S4 4.2 Quattro (Broder`n)

Lenke til kommentar
Del på andre sider