Enerhaugen Skrevet Januar 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 Økinomimetere på min 88 230e ligge på max heile tida.. Ka so kan vere feil? Kar ej ska bjynde å slå etter lekasje? Kor e d plassert i motorrommet? Ser ut? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roy Drage Skrevet Januar 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 Haynes bok e no en bjøndelse geir ove, mn når du finne feilen so gi beskjed til mej, min me stende på max... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenni Skrevet Januar 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2007 sjekka om slangen er kobla på bakpå speedoen? Siter ken.persen@gmail.com - 11 VW AMAROK 2.0BiTDI - 06 VW Passat 2.0Tdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
emiland Skrevet Januar 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2007 hei jeg er ny her, noen som vet hvordan man starter en tråd. har forresten hørt at http://www.mercefreaken.com kan svare på alt mellom himmel og jord når det gjelder MB Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg