Gå til innhold

Da kom snøen i Bergen også...

Ranger emnet

Gjest ReVolvolution

Anbefalte innlegg

Gjest ReVolvolution

.. og jeg klarte ikke å holde meg i sjakk på veiene igjen. Brekksladd inn og ut av lyskryss etc, og til slutt gikk det dessverre gale!

Så jeg trenger følgene:

*Førerdør (gjerne fargekode 412)

*Høyre framskjerm (142)

Døra haster mest! Får dessverre ikke lukka den nå, er rammesjev hele døra :P

Noen som vet hvor jeg kan få tak i disse delene, helst i morgen? Har tenkt å prøve Volvo huggeren i Bergen, men kan det være andre som har noe slikt? Evt dere på forumet? DØR DØR DØR!!!!

Har ikke bilder av skadene dessverre, men trenger hjelp her nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ReVolvolution

Volvohuggeren skulle ha 2500 kroner for en dør. Forsikringa skulle ha 5000 i egenandel.. Forsikringen dekker mest sannsynlig dette.. Kommer takstmann her på mandag som skal titte på skaden..

Ulykken skjedde forresten under rygging, under veldig dårlige forhold.. Bilen sklidde, og havnet i en liten mur, og bumpet deretter over i en annen mur..

Av gammel vane, holder jeg åpen døra når jeg rygger, for å få oversikt når bakruta er frosset igjen..

Takk gud for kasko!

Her er litt bilder:

DSC03367.jpg

Skjermen framme..

DSC03368.jpg

DSC03369.jpg

Håper forsikringen dekker dette, hvis ikke, er det bare å ta ut feriepengene litt tidligere.. :)

Hvis noen vet om delebil/dør/skjerm til meg, så skrik ut..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glatta tok deg også ja ;)

Forrige torsdag (1 uke og 2 dg siden) var jeg ute og kjørte masse glass i bilen, 6C i lufta, men underkjølt på veien... Påkjørselen til motorveien og whoops, der satt'n i grøfta gitt... Tok med meg ett speil, 2 dører, en skjerm og en kanal på min side (førersida...)

Volvo ringte og fortalte at de hadde begynt på bilen her om dagen, jeg spurte hva taksten ble på, da svarte de 57.500kr.... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ReVolvolution

Stilig.. Ja, Volvo er dyrt.. Men dem vet hva dem gjør.. Håper min bil og havner der gjennom forsikringen :)

Kondolerer forresten, men fint at bilen din blir fiksa igjen :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Volvo er svindyrt å reparere ja... hehe.

Bilen min har vært ute en vinternatt før den, ble påkjørt for 9 mnd siden, da riktignok på h. side, da kom skadene på 73.000kr, hehe.

Han fjotten som kjørte på meg, hadde en en mnd gammel Ford Fiesta, den ble rammeskakk av å kjøre i sida mi og måtte kondemneres ;) (PS! Dette var på en parkeringsplass, hehe).

Så nå er bilen snart reparert for 30.000 mer enn den ble kjøpt for, pytt pytt :P

Alltid leit å kollidere/være uheldig, men stort sett ordner forsikringa det meste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider