Colli Skrevet Januar 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2007 .. og jeg klarte ikke å holde meg i sjakk på veiene igjen. Brekksladd inn og ut av lyskryss etc, og til slutt gikk det dessverre gale! Så jeg trenger følgene: *Førerdør (gjerne fargekode 412) *Høyre framskjerm (142) Døra haster mest! Får dessverre ikke lukka den nå, er rammesjev hele døra :P Noen som vet hvor jeg kan få tak i disse delene, helst i morgen? Har tenkt å prøve Volvo huggeren i Bergen, men kan det være andre som har noe slikt? Evt dere på forumet? DØR DØR DØR!!!! Har ikke bilder av skadene dessverre, men trenger hjelp her nå.. Det tok ikke lange tiden etter du fikk lappen nei. Understyrte du ut eller? Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Januar 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2007 Hei, Bare husk neste gang at om du kjører med så frossen bakrute at du ikke har sikt, kan du få heftig bot! Om man kjører med mye snø på ruter, etc. (sideruter, fremme, bak), man purken faktisk ta lappen din. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laffekake Skrevet Januar 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2007 418-11 vinrød? :) husker ikke koden , men er ikke vin rød dessverre :D luckely for me :D Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=146099 Volvo 855 2,5 10v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest ReVolvolution Skrevet Januar 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2007 Det tok ikke lange tiden etter du fikk lappen nei. Understyrte du ut eller? Hehe, nei, dette skjedde faktisk under rygging på en trang parkeringsplass.. Har knust flere biler enn denne faktisk, b.la 245'n min gjekk i grøfta, men er mye lettere å finne deler til å rette opp.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Januar 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2007 Ok, kjipt at bilen fikk seg en trøkk. Den er ganske fin, selv om jeg egentlig ikke er noen fan av 850. Trekker i gal ende! :) Uansett, jeg fikk lappen på vinterstid selv, og det er faktisk lurt å ta det med ro. Verdensmesterinnstilling kommer man ikke langt med. Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest ReVolvolution Skrevet Januar 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2007 Takk Colli.. Man er ikke verdensmester etter 2 år bak rattet nei.. Men gjort er gjort og nå er det bare å bite i det sure eplet.. Det er trossalt bare en bil, og alt kan fikses igjen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_240_turbo_ Skrevet Januar 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2007 bare en volvo så gjør ikke noe :D Synd det ikke var en ford... :boxers Siter -01 V40 1,8i -Bruksbilen- -86 245 -Prosjektbilen- -80 244 2,2 TIC -Evighetsprosjektet- Har hatt mange andre bilmerker men ender alltid opp med Volvo.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laffekake Skrevet Januar 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2007 Mener å ha sett noen dører til salgs på autodb....... vist du ennå trenger ! Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=146099 Volvo 855 2,5 10v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_240_turbo_ Skrevet Januar 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2007 Det var noen til salgs der i helga ja, røde faktisk... Siter -01 V40 1,8i -Bruksbilen- -86 245 -Prosjektbilen- -80 244 2,2 TIC -Evighetsprosjektet- Har hatt mange andre bilmerker men ender alltid opp med Volvo.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laffekake Skrevet Januar 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2007 ja av din type ;) Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=146099 Volvo 855 2,5 10v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest ReVolvolution Skrevet Januar 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2007 Har ringt på dem, men selgeren svarer ikke.. Men er ikke noe problem lenger, er forsikringssak.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jalla tralla Skrevet Februar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2007 blei kræsjet ein rød 855 på voss får ikje so lenge siden.. meiner den ikje kommer på vegen igjen.. er ikje heilt sikker.. mene er jo råd prøve bjørkebilopp samling då.... Siter no turbo shit just real POWER!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg