omega2.6i Skrevet Januar 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2007 Har et problem med min omega 2.6i, når bilen går på tomgang går den par pa 600rpm, og det rister. skifta pluggledninger, plugga, fordelerlokk og rotor, men det hjalp ikke stort, virker ok når jeg begynner å kjøre men synes den virker litt daff, merka at jeg har en lite bulk i bunnpanna, men vet ikke om det skal ha nå å seg, hører også en donke lyd:boxers når den står på tomgang, håper noen kan hjelpe, begynner å blitt irretabelt. km.s 300323.:thanks Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
omega turbo Skrevet Januar 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2007 Har et problem med min omega 2.6i, når bilen går på tomgang går den par pa 600rpm, og det rister. skifta pluggledninger, plugga, fordelerlokk og rotor, men det hjalp ikke stort, virker ok når jeg begynner å kjøre men synes den virker litt daff, merka at jeg har en lite bulk i bunnpanna, men vet ikke om det skal ha nå å seg, hører også en donke lyd:boxers når den står på tomgang, håper noen kan hjelpe, begynner å blitt irretabelt. km.s 300323.:thanks -SJEKK LUFTFILTERSLANGEN SOM GÅ TIL INNSUGET.SIKKERT MYE OLJE DER.SPRAY OG TØRK AV NEDI SPJELLET DER. .VISST IKKE ER DE VEL FEIL MED NOKKA VACKUMSLANGER KANSJE. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg