KennethA Skrevet Januar 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2007 Eneste jeg mangler for å få bilen helt komplett orginal utvendig er disse chromelistene. Er det noen som har noe liggende, en delebil, eller sett noe på en hugger på Østlandet? Listene på min bil er røde forran og svarte bak. Sitter å vurderer V8 lykter og hvite lys fra customautocraft. Veit at V8 lysa blir tøffe, men blir hvite blinklys no bra på denne fargen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
300ZX Skrevet Januar 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2007 De listene der er nesten like vanskelig å få tak i som reflekshjørnene til 200 fronten. Har du fått tak i V8 panser å siden du skal ha V8 lykter? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethA Skrevet Januar 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2007 Mente V8 lykter bak. Er det noen som veit om ett sted jeg kan få listene som jeg har lakkert eller dyppa i chrome da? Chromelakk som jeg får kjøpt funker dårlig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikkel Bruer Skrevet Januar 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2007 Listene dine er vel lakkert røde og er blanke under? Ha på malingsfjerner:) Siter - '02 BMW 525DAT M-Sport - '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro - '02 VW Golf 1.9TDI - '01 VW Caddy 1.9TDI [thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi quattro Skrevet Januar 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2007 Listene dine er vel lakkert røde og er blanke under? Ha på malingsfjerner:) Er vel orginalt med bilens farge på listene foran. Min er også farge på, og er svart bak. Siter 98 Audi a6 1,8tq 92 Vw Passat 1.9tdk 82 MB Gelenderwagen 300Td X 85 Audi 100cs quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bdybdal Skrevet Januar 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2007 vist dei e so vanskeli å få tak i kan en no altis få lakka dei du har i krom då Siter 1990 Audi 200 20v tq 1987Audi 90 quattro 1986 Ford sierra 2,0L VRAK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethA Skrevet Januar 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2007 Er vel orginalt med bilens farge på listene foran. Min er også farge på, og er svart bak. Stemmer nok det du sier ja. Mine er røde forran og svart bak. Var på huggeren i Lier i går, og fant lister. Men desverre var så mange av festene ødelagt og masse sprekker og riper, så jeg ga blaffen. Skal prøve å få gjort det du sier bdybdal. Men vil ha det gjort ordentlig. Ikke bare lakkering, men dypping i Chrome. Men sliter med å finne noe sted i nærheten som gjør sånt. Noen som veit? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bdybdal Skrevet Januar 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2007 Stemmer nok det du sier ja. Mine er røde forran og svart bak. Var på huggeren i Lier i går, og fant lister. Men desverre var så mange av festene ødelagt og masse sprekker og riper, så jeg ga blaffen. Skal prøve å få gjort det du sier bdybdal. Men vil ha det gjort ordentlig. Ikke bare lakkering, men dypping i Chrome. Men sliter med å finne noe sted i nærheten som gjør sånt. Noen som veit? festa kan en vell skifte, clips å sånt er faktisk billi med møller Siter 1990 Audi 200 20v tq 1987Audi 90 quattro 1986 Ford sierra 2,0L VRAK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethA Skrevet Januar 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2007 Festene er støpt i lista de. Og festet er bare en mutter. Plastikmutter orginalt, men ikke no problem det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg