Bambo Skrevet Februar 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2007 Imperial green pearl. Lakk-koden er 36L ;) eller takk, nei, vil ha lotus omega fargen. har bestilt og bestemt meg, drar opp til østersund til helga og henter motoren :) skal se om jeg får den inn i en omega A, eller så har jeg et problem. Det går ikke det kan jeg skrive unner på. Gikk ikke inn med en xe ser du.. Fått ut bilder av 3000'n nå om du skulle se den.. Siter "Having a 9 second vag is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end you're still gay" *Omega B1 TD. *Rekord C *Vectra turbo. *Omega B2 stv. Håvard. TLF: 41408822 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-850- Skrevet Februar 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2007 du har jo henger feste på den gamle opelen?? lån hengeren til far da.. den passer perfekt, ;) eller ta ut baksetene og press den inn i opelen he he Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet Februar 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2007 du har jo henger feste på den gamle opelen?? lån hengeren til far da.. den passer perfekt, ;) eller ta ut baksetene og press den inn i opelen he he Hjelper jo ikke ta ut baksete når den er for brei til både dør åpning og bagasje åpning. går akkurat om du peller rein motoren for sprut og manifoild da. Siter "Having a 9 second vag is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end you're still gay" *Omega B1 TD. *Rekord C *Vectra turbo. *Omega B2 stv. Håvard. TLF: 41408822 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-850- Skrevet Februar 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2007 hmm ja,, ,må bli henger da. ell demontere litt.. ell hva sæthern?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Februar 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2007 Ja diskuterte med svensken om og skru av turbo og slikt, men tar jo henger'n seff, tenkte ikke på det en gang hehe Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Mars 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2007 Ja Da Var Jeg Heldig Eier Av C20let Etter Totalt 23timers KjØring! Men Oy Alt Gikk Fint, Dette Kan Ikke Stemme....? KjØrte Gjennom Tollen PÅ En Indre Vei, Stengt. Hmm, Ok Tenkte Vi, FÅr Momse Den Inn En Annen Gang, KjØrer Noen Km. SÅ, Ser Vi To RØde Lys, Da Var Den Noen Men Som Lekte Star Wars Med Noen Lamper, Han Kom Bort, Jeg Ble NervØs Trodde Dark Wader Skulle Ta Meg,,,da SÅ Jeg Tollen PÅ Armen Hans, Og Ja, Motor Er Beslaglagt Og Hva Kan Jeg GjØre, Toll Karen Sa Jeg Har Sansynligt Hvis Mistet Rundt 30 Tusen, Med BØter Osv. Hva Kan Jeg GjØre????!!!!!!!!!!!!!!!!!hjelp!!!noen? Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ExvaliBuR Skrevet Mars 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2007 Wow, det suger utrolig! Harru drekki nå? Eller hamrer du på shift knappen i drittsinne? Følte meg fyllesjuk når jeg leste det innlegget! Men utrolig kjipt! Føler med deg. Vet ikke om det er noe du kan gjøre, kan hende det hjelper å ta en prat med de senere? Siter "This car will shatter 100 Mph in second gear only, imagine the speeding tickets you would be getting in a car like this … if they can catch you that is." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Mars 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2007 Bøffa Dark Wader let`n din?? :/ Surt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet Mars 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2007 Hmmm ja sånn kan det gå. Siter "Having a 9 second vag is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end you're still gay" *Omega B1 TD. *Rekord C *Vectra turbo. *Omega B2 stv. Håvard. TLF: 41408822 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Mars 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2007 hvis jeg betaler momsen og tar boten på 10 tusen , ( noe som jeg ikke har penger til nå, lettere og kjøpe ny motor, fyfaen for noe møkk! motor'en var drit fin å! vi kjørte faen meg i 24 timer for den motoren, og har sovet en dag på hotel! faen ser det ut som narkotika , hva faen er dette for noe drit,! Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TG opel Skrevet Mars 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2007 Jævli surt da. ikke slik man regner med liksom. Håper det ordner seg sånn at du ikke har kjøpt en motor uten å få den... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet Mars 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2007 1: fjern skiftknappen fra ditt tastatur 2: betal 3: dance the safty dance! Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Mars 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2007 Du får gjøre som meg nå; følge med på auksjonslistene til Tollvesenet utover våren. Kanskje en av oss gjør et scoop på billig motor? babyhmm? Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Mars 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2007 ingen av dere kjøper motoren. hvor er denne auksjon listen, jeg har fortsatt hjerne og greie, til bilen. Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cosworth87 Skrevet Mars 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2007 Ossen er dette mulig?? er norge AS heeelt mongo.. hvis tollbua er stengt.. hva skulle du gjort da?? du kunne vel bare ha sagt at det var en motor til 5000 ell no da... de har jo ikke kompetansen de folka der... Siter 2012 octavia 2.0 tsi RS x)2007 Octavia RS x)2009 Skoda SuperB x)05 octavia tdi. 96 Astra F2.016v CDX. 94 Omega B 2.0,16v automat. Omega B 2,5v6 automat Citroën Saxo VTS.Octavia 04 1.9tdi "RS". 96 Omega b 2.016v. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg