-850- Skrevet Mars 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2007 skulle si det men kontrakten fant dem når de sjekka gjennom bilen, de mente vi skulle kjøre gjennom trysil fordi den er døgn åpent og det skulle vi vist.. var drit kjipt sæthern, men vi skal få den tilbake:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Mars 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2007 Det motoren skal tilbake ja, på et lovligt eller et ulovligt hvis, jeg er møkk lei og si jeg gir langt faen! Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Mars 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2007 Under preseninga på henger lå en komplet deilig c20let motor,! nå ligger den vel herpa et sted i hedemark av en tollnazi!:fuckme2: Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet Mars 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2007 Det er jo bare sånn em må regne med når en ikke følger regler det her da.. Surt men sånn er det å disse reglene hjelder for oss alle. Tatt inn mye motorer fra søta bror å alltid passa på ha kvittering med en fiktiv lav kjøpe sum. å alltid passa på komme meg innom å tolle de.. Så kan ikke skjønne hvorfor du banner og bærer deg.. Hadde du gjort som du skulle hadde du hatt motor nå. Du må jo ta konsekvensene av dine handlinger. Men har sikkert fått en dyr lærepenge nå.. Ja da får jeg til å følge med på toll lister å se om jeg får meg billig let motor utover våren da om du ikke akter å betale den ut ;) Siter "Having a 9 second vag is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end you're still gay" *Omega B1 TD. *Rekord C *Vectra turbo. *Omega B2 stv. Håvard. TLF: 41408822 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Mars 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2007 ta og klapp igjen a, dette hjelper meg ikke noe! Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet Mars 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2007 og hjelp får du ikke verd å oppføre deg slik ... HOLD DEG TIL LOVEN! Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vantage Skrevet Mars 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2007 Ikke hør på dissa paragrafrytterne. Det var kjipt at du blei tatt. Og synes det er idiotisk hele saken. Du får tilbake motoren. Ville klaga på bota vaffal! Siter Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-Cell Skrevet Mars 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2007 Ikke hør på dissa paragrafrytterne. Det var kjipt at du blei tatt. Og synes det er idiotisk hele saken. Du får tilbake motoren. Ville klaga på bota vaffal! paragrafryttere kan du gjerne kalle det... men er det noe som norge AS er flinke til å i allefall toll/biltilsyn/politi.. er ikke mye hjelp å få av dem... desverre.. men håper du kansje er heldig å klarer å fremme din sak såppas at dem er litt snille... Siter Naf ungdoms kontakt avd. Narvik og Omegn OPC Driver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Mars 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2007 ta og klapp igjen a, dette hjelper meg ikke noe! Enig. Mye syting og misunnelse fra disse valdres gutta! Jævli kjipt med motoren, du kunne jo ingenting for at det var stengt da. Men hva sa de a? Måtte bare betale moms, som du hadde tenkt til og gjøre? Pluss bot for at bua var stengt? Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet Mars 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2007 Enig. Mye syting og misunnelse fra disse valdres gutta! Jævli kjipt med motoren, du kunne jo ingenting for at det var stengt da. Men hva sa de a? Måtte bare betale moms, som du hadde tenkt til og gjøre? Pluss bot for at bua var stengt? Syting misunnelse??? Begrunn den litt da er du snill. ;) Men enkelte av oss er såpass gamle blitt att vi har skjønt att en kommer lengst med å holde seg til loven.. Har sjøl vært ung som sæther å gjort feil å da lært av de. Samme som jeg regner med han har gjort nå.. Som jeg sier ting blir som en gjør det til sjøl som regel. Hadde han stoppa i tollen hadde detta gått bra det. Men lett være etterpåklok. Ble da desverre fort en dyr motor. Siter "Having a 9 second vag is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end you're still gay" *Omega B1 TD. *Rekord C *Vectra turbo. *Omega B2 stv. Håvard. TLF: 41408822 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cosworth87 Skrevet Mars 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2007 Helt enig med bambo her.. er jo allmenkunskap at når man kjøper deler fra utlandet bør får man en fiktiv kvitering med lav kjøpesum. å skulle man på død å liv måtte beholde den med den faktiske kjøpesummen få den sendt i posten for seg selv. men syntes fortsatt dette er ufattelig kjipt gjort av de.. den bota burde du slippe.. synets du skulel fått lov til å betale momsen å få tilbake motoren. Siter 2012 octavia 2.0 tsi RS x)2007 Octavia RS x)2009 Skoda SuperB x)05 octavia tdi. 96 Astra F2.016v CDX. 94 Omega B 2.0,16v automat. Omega B 2,5v6 automat Citroën Saxo VTS.Octavia 04 1.9tdi "RS". 96 Omega b 2.016v. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Mars 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2007 Hva skal unge herr sæther gjøre når toll stasjonen var stengt? og vi hadde kjørt i 13 timer i et strekk?` så de tullingene sjekk lenger neddi gata, vanskligt for meg og tolle inn en motor når de har stengt. Men slutt dette pisspreiket, motor'en har jeg ikke mistet enda, skal kjempe for den ja, kan gi beskjed om et par dager hvordan kampen mot staten går. Og ja vi gjorde et par feil sånsett, men GJORT er GJORT kan ikke få gjort noe med nå...kan jeg det? Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TG opel Skrevet Mars 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2007 Fortsett å kjemp for den. Føler du har fortjent å slippe unna med å betale momsen. Det eneste du får gjort er vel å fortsette å stå på ditt. Så krysser vi fingra for at det går bra og at motoren havner hos Sæther.... Lykke til videre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Mars 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2007 takk skal du ha. kan godt ta den boten også, jeg har gjort en feil og jeg er fult klar over det for og si det slikt, men og ta motoren blir for heftigt av dem, det er jo ikke en 1kg med cola for og si det slikt. det er jo cola for meg da ;) hehe Men det morsome er at jeg har hjernen og mye annet til motoren fortsatt. noen som veit hva kan få solgt dette for? Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TG opel Skrevet Mars 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2007 Du får ikke selge det før du veit om du får igjen motoren nå da. da må du plutselig ut å handle hjerne... syns det er litt drøyt å ta motoren ja... særlig når du faktisk er med på å betale bota... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg