turboknoll Skrevet Mars 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2007 Jaså blitt stoppet i tollen. dette sjedde meg også for en stund siden. kjøpt meg ny tv på svinsund, kjørte hjemmover. kjørte den gamle brua. jeg ble opplyst av tvboden at jeg kunne svinge inn til sponvika som tollstasjonen ligger på. i det jeg kommer over bakke toppen, ser jeg det er kontoll lenger nede i gata. og gett hvem de tok. jepp meg, og kunn meg. tok meg rett i krysse in til stasjonen. jeg hadde papirer og alt i orden, men de tol tven min og fikk en forelegg seinere i posten. så kontaktet jeg en advokat angånde dette. ble masse brev sending, tok vel nesten 3 mnd, så fikk jeg en tlf av tollvesnet om at jeg kunne hente ut tven min mot å betale momsen og forlegget. gjorde det så fikk jeg den igjen, for de synes det var galt å holde igjen en tve til 25000. De er ikke så firkantet egentlig, bare viktig å spille med åpne kort, og forklare slik det foregikk. men ambefaler det og kontakte en advokat og forklare hendelsen til han.... Du får nok motoren din igjen. men det tar tid. Jeg støter deg i saken!!!!!! Siter 90` Vectra 2000 16v 91` Vectra 2000 16v 4x4 96` Combo 1,7 D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Mars 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2007 Takk skal du ha for støtten, ja jeg kan godt betale moms, og gjerne forelegg. vil bare ha motoren min igjen, har spilt med helt åpene kort, skal se hva jeg får gjort i morgen, skal ta litt tlf, motoren blir sendt til fredrikstad fikk jeg beskjed om, Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Mars 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2007 Takk skal du ha for støtten, ja jeg kan godt betale moms, og gjerne forelegg. vil bare ha motoren min igjen, har spilt med helt åpene kort, skal se hva jeg får gjort i morgen, skal ta litt tlf, motoren blir sendt til fredrikstad fikk jeg beskjed om, PS. til alle andre som kommer med komentarer om hvor dum jeg er og ikke betalte moms osv, kutt ut med det, tollen stasjonen var steng ( hvor skulle jeg betalt ) . Men slike komentarer som Turboknoll kom med der, hjelper meg utrolig mye, har ikke gitt opp enda. Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TG opel Skrevet Mars 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2007 Hvorfor blir den sendt til Fr.stad da?? Hvor fant du info og liknende om motoren i sverige? eventuelt en link. Har lenge vurdert å se i sverige etter motor til mitt prosjekt men har ikke funnet no. Send det gjerne på pm Fortsatt lykke til videre. Håper det ordner seg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Mars 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2007 PM er sendt Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet Mars 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2007 Oppgitt Sæther?? Ikke meninga disse deg her tidligere, men måtte bare diskutere litt med deg når du banner og syter over tollera. De er jo normale mennesker som gjør jobben sin.. Beste du kan gjøre her nå er å kontakte advokat som nevnt før her nå, å legg deg flat å vær ydmyk så det holder overfor toll greia.. Hadde forresten bra dempertårn.. Siter "Having a 9 second vag is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end you're still gay" *Omega B1 TD. *Rekord C *Vectra turbo. *Omega B2 stv. Håvard. TLF: 41408822 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Mars 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2007 Oppgitt er vel fornavnet... jeg la meg helt flat..ikke nubb sjangs, jeg var så snill man er når man får sukkertøy når man er liten, egentligt hadde jeg lyst og vri hodet av dem begge, tok tilogmed den ene tollern i hånden og sa hade, Hvem trenger advokat, når man har en far som er havarisjef og kan det meste juridisk og veldig flink til og snakke for seg, jeg prøvde og få tilbake skiltene til omega A på politi stasjon, pappa pratet vel med damen i 1 min, og snipp snapp snute hadde jeg skilta mine, ..... ja tårn ja, hmm. venter litt jeg, har ikke så mye penger for tiden skjønner du,, har litt bøter og betale, og må spare til en ny c20let og det tar vel et par år, med innkomsten min... Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet Mars 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2007 Ja nå gikk den Omega'n til høggern med tårna i seg for 1 time sia. Siter "Having a 9 second vag is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end you're still gay" *Omega B1 TD. *Rekord C *Vectra turbo. *Omega B2 stv. Håvard. TLF: 41408822 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Mars 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2007 Ja nå gikk den Omega'n til høggern med tårna i seg for 1 time sia. fader tenkte over det når jeg lå og sov nå. Angrer litt nå gidt. den andre omegan da? Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Mars 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2007 Motoren er det da ikke mulighet og få tilbake, saken er behandlet av en stor tulling i traffikhore.as Norge, og jeg vil legge frem Jeg tar avstand fra Norges lover til de grader! Ser jeg ut som en jævla smugler? De hvet ikke hvor mye de har øddelagt for meg. Den motoren tar det meg år til og spare opp til igjen, og bøtene osv jeg får i tilleg tar det meg år og betale! Så jeg vil gjerne takke norges stat for et trivligt samarbeid og ødelegge mitt liv. Og spar meg for komentarer som "Du fikk som fortjent osv." Dere som kommer med disse komentarene hvet tydlighvis ikke en drit, håper dere opplever det samme engang. min måte og få ut litt ilske på! FAEN !!!!!!!!!!!!!Jævla tullinger!!!!!! Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TG opel Skrevet Mars 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2007 Vil det virkelig si at prosjektet må avsluttes?? Det er det verste jeg har hørt... Kondolerer Sæther. HEIA NORGE!!! GRATULERER MED DAGEN!! Hvorfor kan de ikke gi deg tilbake motoren mot et forelegg da?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Mars 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2007 Som en god norman må vel jeg bite i det sure eplet denne gangen, jeg hviste litt for lite om import osv. Skulle undersøkt litt nærmere. Kan vel ikke avslutte prosjektet, (bilen er jo kuttet opp i biter) men en ting er sikkert, bilen kommer ikke og bli ferdig på lang lang tid, så takker for meg for en stund. Se så fin den var litt leit kan man si, Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kadett_c Skrevet Mars 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2007 Det der var ikke noe gøy!!Kondolerer for tapet,får bare håpe for din del at det ordner seg:) Skriv til kongen ;) hehe neida. men lykke til videre. Siter *1995 Opel Astra* *1986 Mercedes Benz 300E W124* X*volvo 240GL 1990* SOLGT X*Opel kadett c, 20se 1978 prosjekt* SOLGT x*1980 Honda civic 1.3* vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Mars 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2007 Takk skal du ha, det er veldigt surt, men min skyld alt sammen, skulle ha undersøkt, men slike motorer med slik lav km og slikt orginal og bra stand er vanskligt og få tak i, så hadde helt enkelt ikke så god tid, så bare kjørte dagen etter den var funnet. Sån går det, Motor får jeg ikke tilbake, hvis jeg ikke da kjøper den tilbake, noe jeg ikke har penger til. + pluss bot og at jeg må tolle den inn. Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet Mars 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2007 Sa de noe om når den går på auksjon da? ;) Siter "Having a 9 second vag is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end you're still gay" *Omega B1 TD. *Rekord C *Vectra turbo. *Omega B2 stv. Håvard. TLF: 41408822 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg