Gå til innhold

Sæther'n : Bygger Omega B med LET

Ranger emnet


Sæther Racing

Anbefalte innlegg

  • Svar 439
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hehe, virker som flere her har løst til å kuppe til seg motoren til Sæther her.

 

Jeg har jo sett mange slike motorer til salgs her i norge til omtrent det samme som bota de kom på.

Og slite økonomisk for å tene opp 10-20k er vell litt overdrevnt håper jeg. Det er jo strengt tatt ikke mere enn 1 mnds etermiddags jobbing på bensinstasjon f.eks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går vel på auksjon om 3 måneders tid, da har jeg fått frist.

 

Frist til hva?

"Having a 9 second vag is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end you're still gay"

*Omega B1 TD. *Rekord C *Vectra turbo. *Omega B2 stv.

Håvard. TLF: 41408822

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, virker som flere her har løst til å kuppe til seg motoren til Sæther her.

 

Jeg har jo sett mange slike motorer til salgs her i norge til omtrent det samme som bota de kom på.

Og slite økonomisk for å tene opp 10-20k er vell litt overdrevnt håper jeg. Det er jo strengt tatt ikke mere enn 1 mnds etermiddags jobbing på bensinstasjon f.eks.

 

Alltids kjekt med en ekstra let motor liggende da.

Den her mangler jo hjerne osv så ypperlig kjøpe om den går billig å montere data sprut på..

"Having a 9 second vag is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end you're still gay"

*Omega B1 TD. *Rekord C *Vectra turbo. *Omega B2 stv.

Håvard. TLF: 41408822

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bambo og alle dere andre, bare og glemme motoren,

 

Synes det er rett og slett dårligt av deg og komentere dette, det er min motor, tar opp lån om jeg må, den skal jeg ha tilbake,

 

Og jeg kommer til og slite ræva av det norske rettsytemet for dette!

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bambo og alle dere andre, bare og glemme motoren,

 

Synes det er rett og slett dårligt av deg og komentere dette, det er min motor, tar opp lån om jeg må, den skal jeg ha tilbake,

 

Og jeg kommer til og slite ræva av det norske rettsytemet for dette!

 

Stå på du Sæter! Får den nok tilbake!

 

Mulig jeg ikke har lest godt nok her, men hvorfor kan du ikke få tilbake motoren etter å ha betalt bot og importavgift?

 

Uansett ønsker jeg deg lykke til!

 

Jonas

1997 Audi a4 2,6 v6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bambo og alle dere andre, bare og glemme motoren,

 

Synes det er rett og slett dårligt av deg og komentere dette, det er min motor, tar opp lån om jeg må, den skal jeg ha tilbake,

 

Og jeg kommer til og slite ræva av det norske rettsytemet for dette!

 

Er det ikke staten sin nå da?

Du skreiv jo tidligere her att du ikke ville få den igjen jo..

Så visst den går på auksjon er det jo fritt fram for hvem som helst å handle da ;)

"Having a 9 second vag is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end you're still gay"

*Omega B1 TD. *Rekord C *Vectra turbo. *Omega B2 stv.

Håvard. TLF: 41408822

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trur du må betale boten og momsen, unnskyldningen med at det var stengt holder ikke mot tollern(selv om det er helt sant) fordi da kunne jo alle de som smugler gjøre det samme. Men er verdt å prøve.

 

Boten må du betale uansett sannsynlighvis og da kan du likse så godt betale mosen også for å få motoren tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gidder ikke og diskutere motor, her lenger,

 

frekkt av deg bambo,

 

Og JonasWS for støtten, regelverket er ikke helt slik, desverre.

 

jeg får ikke motoren ved og betale moms og bot for 65 gang.

 

motoren er beslag lagt, riktigt som bambo sier, staten sin eiendom. men jeg blir den første pers dem spør om jeg vil kjøpe den tilbake fikk jeg beskjed om.

 

Dere kan følge striden på det juridiske forumet ( Bilforumet.no ) der blir det mer detaljer om hva som skjer.

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer med nærmer opplysinger i kveld, eller ettermiddag, PS, Coiloversene er underveis i hvertfall.

 

Og steinmetz fronten prøvde UPS og levere på døra for 30 min siden, men da var jeg i full sving på youtube med queen fra live aid 85- lett og la seg rive med og ikke høre ringeklokka gidt ;)

 

Så de kommer tilbake på mandag.

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår