Sæther Racing Skrevet Mars 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2007 Har sveisa endel med kemppi kempomat eller hva det heter.MIG apparat som er ganske enkelt å bruke :) Pass på å bruke VÆRNEbriller da sæther, hvis du får en sveisekule inn i øyet går det dårlig. Evt Sveisemaske. Har pleid å bruke vernebriller jeg, funker det (lukker jo øya når jeg sveiser, men hvis man trøkker på knappen ubevisst, er du sikra at det går bra med synet mhp sprut). Den bremseskiva, hvordan faen har du klart det ?? Helt sykt, hele den ene slite-banen har jo skilt seg og falt av! Og navet og forsåvidt. Samma hva du kommer med på meet, bare du børner og drar på :P ikke spør meg om det med skiva ...hehe har vel noe med dette og gjøre alacocaina Ja børner som faen, gammle omegan ;) har sveisemaske, men drit og ha på den inni bagasjen i bilen. Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Mars 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2007 Går helt fint og sveise med det apparatet, trenger bare øving. Til tynnplåt, still strøm på det miste og tråd mating på ca 2. Og bruk maske! Blir mye bedre da. :) Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
velo Skrevet Mars 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2007 Selv om detta er Skropel så må jeg si at det kanskje er en av de mest inspirerende prosjekttrådene å lese! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Mars 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2007 Går helt fint og sveise med det apparatet, trenger bare øving. Til tynnplåt, still strøm på det miste og tråd mating på ca 2. Og bruk maske! Blir mye bedre da. :) Ok. takk, skal prøve det...du er vel en dreven bruker av apperatet hehe:knock: Selv om detta er Skropel så må jeg si at det kanskje er en av de mest inspirerende prosjekttrådene å lese! Tusen takk. hvet ikke helt hva jeg skal skrive,,har ikke kommet så langt, og har mistet motoren i tollen...men man gir vel ikke opp for det ;) Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viddi_boy Skrevet Mars 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2007 har mistet motoren i tollen... Er det sikkert at du har mistet dein nå? Siter 1991 Opel Calibra 16v 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Mars 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2007 Er det sikkert at du har mistet dein nå? Nei kan ikke si det med sikkerhet, men mentalt har jeg satt meg inn slik, så jeg ikke blir for deprimert når jeg får dommen hvis den skulle hvise seg og bli negativ i min favør. Men har sendt 2 brev og ringt et par ganger, men har ikke fått noe svar , eller noen antydning på at jeg skal få den tilbake.. men uansett regelverket til tollvesenet er litt hmm.... hvet ikke hvordan jeg skal utrykke meg.............:fuckme2: Men sefølgeligt de har en jobb de skal gjøre, og de gjør den lettes muligt, sende saken direkte over til politiet, og politiet gjør det de bruker og gjøre med unge bil entusiaster...kill em 'all! Og sender meg bare bot, og mer hører jeg ikke tipper jeg....men spennede og se hvordan det utarter seg. Derfor sitter jeg og nerder på YouTube og hører på Queen, Blir ikke stor bedre en det.:phatyo Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KadettC16v Skrevet April 1, 2007 Rapporter Share Skrevet April 1, 2007 Synd det der med motoren.. SKal bygge C20XET i omegaen nå jeg. Har kjøpt XE maskin som jeg skal bygge fra bunn av.. Så har kanskje motor i bilen i løpet av sommeren. Hadde vært gøy. Siter Omega 2.2DTI Omega B 16v Turbo 286whp Kadett C 74' Caravan 1200 Kadett C 77' Caravan RIP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet April 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2007 Synd det der med motoren.. SKal bygge C20XET i omegaen nå jeg. Har kjøpt XE maskin som jeg skal bygge fra bunn av.. Så har kanskje motor i bilen i løpet av sommeren. Hadde vært gøy. Hørtes gøy ut :) Gamle xe med smidd innmat eller? Var vel i 91- de slutta med smidd innmat og slikt på XE? Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KadettC16v Skrevet April 2, 2007 Rapporter Share Skrevet April 2, 2007 Smidd eller ikke så skal jeg ha nye stempler og råder, XE stempler tåler ikke noe voldsomt. Vet ikke hva år de sluttet med det Siter Omega 2.2DTI Omega B 16v Turbo 286whp Kadett C 74' Caravan 1200 Kadett C 77' Caravan RIP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet April 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 2, 2007 Orginale LET eller xe stempler klarer seg greit opp til 400hk, Men nå er det på tid og gå og sveise ferdig hvertfall det ene dempertårnet....skulle jeg gjort for ja, 3 uker siden, men har liksom ikke noe arbeidslyst når tollen har bøffa motoren min Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet April 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2007 Da har jeg funnet fjørbeinstag bak og foran til omegan :) Og fuelcell og pumpa ligger på postkontoret og støver, må bare få lønning så skal jeg hente det :) Og har levert inn mål til Pedersen Racing til buret, etter litt fram og tilbake, og litt feil opplysninger fra min side :( Men har ordnet seg nå.... Nå mangler jeg bare motoren, :(...Snille tollvesen, hvis dere leser dette, kan jeg være så snill og få tilbake motoren?Det er jo ikke 20kg med kokain for og si det mildt, ...Jeg betaler med glede Momsen og det greiene. Og kan godt ta litt samfunstraff eller noe sånt! Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e-tanbe Skrevet April 3, 2007 Rapporter Share Skrevet April 3, 2007 Orginale LET eller xe stempler klarer seg greit opp til 400hk, :eek: Ganske heftig for en original 2liter kan man si. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KadettC16v Skrevet April 3, 2007 Rapporter Share Skrevet April 3, 2007 Orginale LET eller xe stempler klarer seg greit opp til 400hk, Let stempel ja.. Ikke xe Siter Omega 2.2DTI Omega B 16v Turbo 286whp Kadett C 74' Caravan 1200 Kadett C 77' Caravan RIP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet April 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2007 Let stempel ja.. Ikke xe De første XE hadde samme stempler som let, mhale smidde, men dette ble det slutt på i ca, 90- Så jo...:) Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet April 3, 2007 Rapporter Share Skrevet April 3, 2007 Er ikke samme stempel da uansett. LET er lav komp stempel med skål formet topp, det har ikke XE så er IKKE samme stempler. Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg