Sæther Racing Skrevet April 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2007 Er ikke samme stempel da uansett. LET er lav komp stempel med skål formet topp, det har ikke XE så er IKKE samme stempler. Det har du rett i, men det er et smidd stempel og det tåler opp til 400hk, samme som LET.. Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet April 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2007 Får kaste ut litt bilder, driver og jobber på det ene demper tårnet enda, etter tipset fra Supraguy, men kjøre hastighet osv på apperatet, klarer jeg endelig og legge "helt greit søm" med drittapperatet, så nå har jeg forsterket tårnet med 3 plater, Snart kommer fjærnbenstag bak på, må bare bestille det først :) det kostet rundt 1000kr. Her begynner jeg og få teken på apperatet, med 2 på mating og min i temp. Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet April 3, 2007 Rapporter Share Skrevet April 3, 2007 Se der ja. Hjalp det. :) Men ser ut som du går litt for fort fram. Høye sveiser. Kjipt du bor langt unna, kunne vist deg. Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet April 3, 2007 Rapporter Share Skrevet April 3, 2007 Blitzpower har tilbud på stag forran og bak nå forresten. Siter "Having a 9 second vag is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end you're still gay" *Omega B1 TD. *Rekord C *Vectra turbo. *Omega B2 stv. Håvard. TLF: 41408822 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet April 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2007 Se der ja. Hjalp det. :) Men ser ut som du går litt for fort fram. Høye sveiser. Kjipt du bor langt unna, kunne vist deg. Må gå litt fort fram, anstrengende og ligge med maska på inni der og sveise, og apperatet bare spytter som faen hehe Men jeg har fått teken nå, de "gamle sveise" ødelegger litt på bildet, hvis du ser nærmere på de små, så ser du det jeg har gjort i dag ... ble ortlig bra, god gjennomsveis var det også :) Blitzpower har tilbud på stag forran og bak nå forresten. åja, synes blitzpower er litt useriøse, prøver og kjøpte ting derfra før og de svarer sån her og der , når de har lyst og svare ,,har faktisk bestilt stag foran ,,men det har de hvist glemt eller noe slikt, vanskligt og bestille fra blitz, Protrim..all the way :) Bra service, har det meste, hjelper til om jeg skulle lure på tjaa.. what ever nesten. Og hva er best Dunlop dekk eller Falken,, driver og vurder hva jeg skal kjøpe nå...! Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet April 4, 2007 Rapporter Share Skrevet April 4, 2007 Min erfaring er att dunlop er en del bedre ennn falken, syns falken slites vel fort. samt att falken dekk sammenlignet med andre dekk i samme bredde faktisk alltid er smalere. Å feks bridgestone er breiere enn andre av samme bredde (jobba hos dekkforhandler i 2 år) Dunlop er veldig bra dekk!!! Grunnen til att Blitzpower mulig er litt sånn er fordi Thomas jobber borte 3-4 uker av gangen å desverre ikke har helt oversikten.. Siter "Having a 9 second vag is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end you're still gay" *Omega B1 TD. *Rekord C *Vectra turbo. *Omega B2 stv. Håvard. TLF: 41408822 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet April 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2007 Min erfaring er att dunlop er en del bedre ennn falken, syns falken slites vel fort. samt att falken dekk sammenlignet med andre dekk i samme bredde faktisk alltid er smalere. Å feks bridgestone er breiere enn andre av samme bredde (jobba hos dekkforhandler i 2 år) Dunlop er veldig bra dekk!!! Grunnen til att Blitzpower mulig er litt sånn er fordi Thomas jobber borte 3-4 uker av gangen å desverre ikke har helt oversikten.. Ok, Noen som veit om billig nettsteder og kjøpe dekk? Og jeg finner ikke prisene på stagene på Blitz, ??? Våkner tidligt i ferien gidt :zzzz: Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet April 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2007 Falken produserer 275/40 17, dekk Det største Dunloop lagde var 255/40 17. Så jeg må nok gå for Falken. Og da kjøper jeg falken foran og tenker jeg, 235/40- 17. FALKEN FALK FK451 E Produsent FALKEN Modell FALK FK451 E Årstid sommer Dimensjon 275/40ZR17 Loadindex 98 Hastighet Y Pris 1.616,- NOK Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet April 4, 2007 Rapporter Share Skrevet April 4, 2007 Sett på Toyo hos sharif? Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet April 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2007 Broren min har toyo på sine 18 tumz, synes de ble slitt fort.. Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KadettC16v Skrevet April 4, 2007 Rapporter Share Skrevet April 4, 2007 De første XE hadde samme stempler som let, mhale smidde, men dette ble det slutt på i ca, 90- Så jo...:) Smidde er vel kun at de tåler mer varme? Siter Omega 2.2DTI Omega B 16v Turbo 286whp Kadett C 74' Caravan 1200 Kadett C 77' Caravan RIP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet April 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2007 Smidde er vel kun at de tåler mer varme? jo,,og ergo mer holdbare.. Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet April 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2007 Og jeg skaffet meg 4,5 tum Downpipe til LET'n i helga ,nå må jeg bare få den tilbake da... Og se på været her! Hvor ble det av sola og God været,,faen!!gikk i t-shirt i strømstad!!! Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grimmi Skrevet April 8, 2007 Rapporter Share Skrevet April 8, 2007 To biler med sommerdekk her jeg. Og snø!!! Grrr Siter -94 Omega 2,5 TD dieseldyret -98 Omega 2.5 TD CD Delebil. Selges i deler. Rustfri!! -95 Omega 2.0 Stv. Skinn osv. Selges. -90 200sx Stage 3 -92 200sx drift/isbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ExvaliBuR Skrevet April 8, 2007 Rapporter Share Skrevet April 8, 2007 Jess, dette skal bli kult å kjøre ned fra fjellet mitt med sommerdekk... Kan vel likesågodt selge en "vraket" Omega 2.0 i dag. Siter "This car will shatter 100 Mph in second gear only, imagine the speeding tickets you would be getting in a car like this … if they can catch you that is." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg