Gå til innhold

Sæther'n : Bygger Omega B med LET

Ranger emnet


Sæther Racing

Anbefalte innlegg

  • Svar 439
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Får kaste ut litt bilder, driver og jobber på det ene demper tårnet enda, etter tipset fra Supraguy, men kjøre hastighet osv på apperatet, klarer jeg endelig og legge "helt greit søm" med drittapperatet, så nå har jeg forsterket tårnet med 3 plater, Snart kommer fjærnbenstag bak på, må bare bestille det først :) det kostet rundt 1000kr.

 

 

Her begynner jeg og få teken på apperatet, med 2 på mating og min i temp.

 

44777382ac62fbdb64b374d0f18f99e9.jpg

 

 

58bac062df5fd0d6df6fc1d0c708d7ce.jpg

 

9ebe2ea70af53fa5c72fa00c2fa62547.jpg

 

afe83c24efe305760226e6f7005d77c5.jpg

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se der ja. Hjalp det. :) Men ser ut som du går litt for fort fram. Høye sveiser.

Kjipt du bor langt unna, kunne vist deg.

 

Må gå litt fort fram, anstrengende og ligge med maska på inni der og sveise, og apperatet bare spytter som faen hehe

 

Men jeg har fått teken nå, de "gamle sveise" ødelegger litt på bildet, hvis du ser nærmere på de små, så ser du det jeg har gjort i dag ... ble ortlig bra, god gjennomsveis var det også :)

 

 

 

Blitzpower har tilbud på stag forran og bak nå forresten.

 

åja, synes blitzpower er litt useriøse, prøver og kjøpte ting derfra før og de svarer sån her og der , når de har lyst og svare ,,har faktisk bestilt stag foran ,,men det har de hvist glemt eller noe slikt, vanskligt og bestille fra blitz,

 

Protrim..all the way :) Bra service, har det meste, hjelper til om jeg skulle lure på tjaa.. what ever nesten.

 

 

 

 

 

Og hva er best Dunlop dekk eller Falken,, driver og vurder hva jeg skal kjøpe nå...!

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min erfaring er att dunlop er en del bedre ennn falken, syns falken slites vel fort. samt att falken dekk sammenlignet med andre dekk i samme bredde faktisk alltid er smalere.

Å feks bridgestone er breiere enn andre av samme bredde (jobba hos dekkforhandler i 2 år)

Dunlop er veldig bra dekk!!!

 

Grunnen til att Blitzpower mulig er litt sånn er fordi Thomas jobber borte 3-4 uker av gangen å desverre ikke har helt oversikten..

"Having a 9 second vag is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end you're still gay"

*Omega B1 TD. *Rekord C *Vectra turbo. *Omega B2 stv.

Håvard. TLF: 41408822

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min erfaring er att dunlop er en del bedre ennn falken, syns falken slites vel fort. samt att falken dekk sammenlignet med andre dekk i samme bredde faktisk alltid er smalere.

Å feks bridgestone er breiere enn andre av samme bredde (jobba hos dekkforhandler i 2 år)

Dunlop er veldig bra dekk!!!

 

Grunnen til att Blitzpower mulig er litt sånn er fordi Thomas jobber borte 3-4 uker av gangen å desverre ikke har helt oversikten..

 

Ok,

 

Noen som veit om billig nettsteder og kjøpe dekk?

 

Og jeg finner ikke prisene på stagene på Blitz, ???

 

Våkner tidligt i ferien gidt :zzzz:

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Falken produserer 275/40 17, dekk

 

Det største Dunloop lagde var 255/40 17.

 

Så jeg må nok gå for Falken.

Og da kjøper jeg falken foran og tenker jeg, 235/40- 17.

 

 

FALKEN FALK FK451 E

Produsent FALKEN

Modell FALK FK451 E

Årstid sommer

Dimensjon 275/40ZR17

Loadindex 98

Hastighet Y

Pris 1.616,- NOK

 

is_fn-fk451.large.jpg

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår