Sæther Racing Skrevet April 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2007 Må nesten se, dette tok jeg 2500kr for, og da hadde de kjøpt inn lakken,och klarlakken. Nå vasket jeg og polerte opp focusen også, og litt andre små ting, så synes ikke det var så dårlig pris jeg, var mye jobb med døra for og si det slikt, du skulle sett inni døra uff a meg! Denne døra var det faktisk mye jobb med, mye rust inni døra som var vanskligt. Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet April 15, 2007 Rapporter Share Skrevet April 15, 2007 Må nesten se, dette tok jeg 2500kr for, og da hadde de kjøpt inn lakken,och klarlakken. Denne døra var det faktisk mye jobb med, mye rust inni døra som var vanskligt. Ok, har nr ditt. Så ringer en dag jeg er i Ski, så kan du/dere jo titte på det:) Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet April 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2007 Ok, har nr ditt. Så ringer en dag jeg er i Ski, så kan du/dere jo titte på det:) Jeg kan titte på en dag ja. Bare og si ifra ,så finner vi en bra pris :) du har jo bestilt lakk av anders så er det like greit, du kan jo prøve selv? Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet April 16, 2007 Rapporter Share Skrevet April 16, 2007 Jeg kan titte på en dag ja. Bare og si ifra ,så finner vi en bra pris :) du har jo bestilt lakk av anders så er det like greit, du kan jo prøve selv? Hehe, sprayboks lakkering er det litt for mye av på den bilen fra før av, så leverer det nok bort og gjør det ordentlig heretter.. Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet April 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2007 ja sprayboks lakk er som et dårlig sveise apperat fra biltema , gjør jobben men det blir faen ikke pent Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsxrace Skrevet April 17, 2007 Rapporter Share Skrevet April 17, 2007 fet omega:pray si meg er omega b baktrekker? lurer barealacocaina Siter BMW E34 520i Excuetive -X-BMW E36 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnul Skrevet April 17, 2007 Rapporter Share Skrevet April 17, 2007 Selvfølgelig er den det. Hvorfor tror du ellers vi kjører omega;) Siter -07 Opel Astra stv -10 Citroën C1 -06 Moopy classic elektrisk scooter (solgt) -95 Opel Omega Alkis edition (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsxrace Skrevet April 17, 2007 Rapporter Share Skrevet April 17, 2007 Selvfølgelig er den det. Hvorfor tror du ellers vi kjører omega;) du sei nu nåkka der ja:) men trudde nye omegaen va fortrækker eller er det kun stv'en? Siter BMW E34 520i Excuetive -X-BMW E36 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crazy Corsa Skrevet April 17, 2007 Rapporter Share Skrevet April 17, 2007 du sei nu nåkka der ja:) men trudde nye omegaen va fortrækker eller er det kun stv'en? allt av Omega er RWD Siter 96 Omega 3.0 v6 24v CD Prosjekt Tråd X 94 Crazy Corsa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsxrace Skrevet April 17, 2007 Rapporter Share Skrevet April 17, 2007 allt av Omega er RWD da har man en liten dilemma når man skulle kjøpe seg omega:roll: men blir det som går best høhø:driving by the way :thanks Siter BMW E34 520i Excuetive -X-BMW E36 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsxrace Skrevet April 18, 2007 Rapporter Share Skrevet April 18, 2007 nå? gjort noe mere på bilen eller sætern? og har du hørt noe om den gromm motorn fra tolla?:) Siter BMW E34 520i Excuetive -X-BMW E36 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet April 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2007 nå? gjort noe mere på bilen eller sætern? og har du hørt noe om den gromm motorn fra tolla?:) Nei har ikke fått gjort så mye mer, driver og planlegger litt nå. c20let motor ligger fortsatt i kongsvinger, har fått svar fra tollen ja. Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsxrace Skrevet April 18, 2007 Rapporter Share Skrevet April 18, 2007 Nei har ikke fått gjort så mye mer, driver og planlegger litt nå.c20let motor ligger fortsatt i kongsvinger, har fått svar fra tollen ja. god nyhet eller kjip?babyhmm? Siter BMW E34 520i Excuetive -X-BMW E36 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet April 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2007 Saken er sendt over til onkel politi, og jeg får en saksbehandler fra påtalemyndigheten, men jeg har troen på systemet , og håper de kan overse dette som en liten feil av meg og akseptere unskyldingen min , så kommer jeg og betaler momsen å henter LET' min Om jeg tar det som en kjip eller god nyhet..hmm, ja kjip antar jeg vel, men hviste dette skulle skje. Politiet har altid skuffet meg i alt, får se om de kan overaske positivt for engang skyld. thumb's up! Kaster ut litt bilder fordi jeg kjeder meg og er for lat til og jobbe med bilen ...og jeg er syk uff uff:knock: Denne sangen skal jeg ha mitt brylup når det skjer om noen år..hehe Modelen min på bildet ved bildet er -volvo850- her på forumet Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TypeC Skrevet April 19, 2007 Rapporter Share Skrevet April 19, 2007 Ville heller spilt denne i bryllupet hadde det vært mitt.. http://www.youtube.com/watch?v=yILTa34FYR8&mode=related&search= On topic: Får håpe du får igjen motor'n din, jekla surt det greiene der ja.. Siter Saken er biff!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg