Jan H Skrevet Mai 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2007 Er litt møkk lei og skru for tiden, så jeg setter denne haugen på vent litte gran, det skal jo være morsomt og skru :) Var og hentet litt dekk i går til felga til den da :) 275 40 dekk og 235 45. dekk :) Skal få klemt på de på felga i løpet av neste uke, det kommer til og bli heftigt! 275 var breit! hei vurderer det samme selv, å ha bredere dekk bak en foran, men vet du om hvordan det er med godkjenning av slikt osv? Siter Opel Omega B 3.0 V6 24V X30XE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Mai 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2007 hei vurderer det samme selv, å ha bredere dekk bak en foran, men vet du om hvordan det er med godkjenning av slikt osv? Har ikke peiling, hviser bilen til 205 / 55 16 tum jeg :)eller 195 /65 15. Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Mai 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2007 I dag var jeg på TESS i Ski, og kjøpe koblinger,skjøter,metal hette til den 3 utgangen på fuelcellen :) Luftinga sitter jo på lokket, og nye bensin rør til Omegan. Så skal jeg bare rydde litt i garsjen og få ferdig tårna. Har fått igjen arbeids lysten igjen, :) deiligt! :driving Og så har jeg begynnt og slipe og sparkle opp Steinmetz Bakfanger'n, å begynner med steinmetz frontfanger så fort jeg får den. Og takk til Tess i Ski for kjempe service ! :) Det ble litt dyrere en hva jeg trodde, da sa han karen på Tess, At det kostet og drive med Racing :) hehe Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Mai 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2007 Tøft, bare og si fra hvis du trenger hjelp.. Kjeder vett av meg om dagen, er sykemeldt i 2uker:sick Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Mai 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2007 :) hehe du kan jo komme og slippe bort all tectylen i alle hjulbuene med skru trekker, for og ikke ta den orginal grunninga,, uff det tar laaaaaaaaaaaaaaaang tid! noen som har en bedre ide der eller? Jeg prøvde sån drill med hue greier,, da fikk jeg varm gummi dritt i trynnet og klæddet seg bare til hehe,, Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Mai 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2007 :) hehe du kan jo komme og slippe bort all tectylen i alle hjulbuene med skru trekker, for og ikke ta den orginal grunninga,, uff det tar laaaaaaaaaaaaaaaang tid! noen som har en bedre ide der eller? Jeg prøvde sån drill med hue greier,, da fikk jeg varm gummi dritt i trynnet og klæddet seg bare til hehe,, hehe, høres moro ut:D Jeg som har kjøpt meg ny skrutrekker idag også gitt, snakk om flaks:D Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Mai 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2007 hehe, høres moro ut:D Jeg som har kjøpt meg ny skrutrekker idag også gitt, snakk om flaks:D HEHE :) jeg må løpe ut til garasjen og sveise litt nå :) :disco Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viddi_boy Skrevet Mai 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2007 Det var en bil på skolen i dag, det var olje søl på den. Så hele bilen hade olje på undersiden åver tecktylen. Vi skulle tørke av alt olje sølet men da ble tecktylen med. Så du får prøve å ta på olje å la det stå en stund Siter 1991 Opel Calibra 16v 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Mai 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2007 Det var en bil på skolen i dag, det var olje søl på den.Så hele bilen hade olje på undersiden åver tecktylen. Vi skulle tørke av alt olje sølet men da ble tecktylen med. Så du får prøve å ta på olje å la det stå en stund Takk for tipset , det må prøves :) Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Mai 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2007 Har demonter dører nå. Og fant ikke alt for mye rust, så jeg smiler og er glad :) Den ser ganske LET ut nå ;) Men nå meg ut og bli ferdig med det ene tårnet gidt! Slipe det reint og vaske av med tynner så er det Wurth og så rustgrunning, lakk og klarlakk, og inni hjulbuen blir det rust masse beskyttelse, sån tykk klin hehe og masse tectyl. Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-850- Skrevet Mai 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2007 kommer seg nå sæther;)snart ferdig med det t¨rnet bak ell? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Mai 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2007 Ja, blir nok ferdig i dag :) men kom da, må dra og repare omegan :) Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Mai 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2007 Ja, blir nok ferdig i dag :) men kom da, må dra og repare omegan :) Hva skjedde? Så den sto nede i Ski:D Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Mai 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2007 Rustgrunning, hva for noe? La merke til at de ikke selger det sveiseapparatet som jeg har lenger, men et som heter no gas. Mitt er større, går ann og koble til gas og mere en knapp mer til å justere strøm. Hvilket har du? Kamerat har bytta sitt, men den tenner selv om han ikke trykker inn knappen. Skal vel ikke være sann? Sveisa forresten på tråd mating på 3-4 der. Går sikkert med 2 og. Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Melkvik Skrevet Mai 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2007 Rustgrunning, hva for noe? La merke til at de ikke selger det sveiseapparatet som jeg har lenger, men et som heter no gas. Mitt er større, går ann og koble til gas og mere en knapp mer til å justere strøm. Hvilket har du? Kamerat har bytta sitt, men den tenner selv om han ikke trykker inn knappen. Skal vel ikke være sann? Sveisa forresten på tråd mating på 3-4 der. Går sikkert med 2 og. Ser bra ut dette Sæter:) Tenner hvis man ikke trykker inn knappen ja, sånn er det på biltema apparatet mitt i hvertfall, jævla irriterende skal jeg være ærlig... Siter 91`Opel Vectra A 1.8i 8v GL-Gitt bort. 89`Opel Senator B 3.0i 12v-Solgt. 96`Opel Vectra B 2.0i 16v CD- Solgt BMW Prosjekt attåt;) e30 320 92`Ford Sierra 2.0 CLX DOHC- Vinterbil:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg