Sæther Racing Skrevet Mai 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2007 Hva skjedde? Så den sto nede i Ski:D Skal aldrig ta motorvask på gammel bil :) men jeg prøvde hehe noe gikk til helvete, Bytta coil og noen releer og tomgangsregulatoren. nå går den forover men fusker noe jævligt. Synes det er rart fordi, fordellern er helt ny også og helt fin, tenker på at det er noen dyser som fusker,,eneste jeg ikke har sjekket. bensin får den som faen.. Rustgrunning, hva for noe? La merke til at de ikke selger det sveiseapparatet som jeg har lenger, men et som heter no gas. Mitt er større, går ann og koble til gas og mere en knapp mer til å justere strøm. Hvilket har du? Kamerat har bytta sitt, men den tenner selv om han ikke trykker inn knappen. Skal vel ikke være sann? Sveisa forresten på tråd mating på 3-4 der. Går sikkert med 2 og. Wurth, Og sån rød maling grunning, Rusthindrende skulle den også være, men stoler mest på wurth'en :) Og jeg har apperatet du ikke kan koble på gass på, men har fått teken på den sån cirka nå :) Ser bra ut dette Sæter:) Tenner hvis man ikke trykker inn knappen ja, sånn er det på biltema apparatet mitt i hvertfall, jævla irriterende skal jeg være ærlig... Takk ;) Ja fy og det er irriterende hehe :) bang! så har du ikke fått dratt ned maska helt og blir helt sveiseblind hehe :) Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Mai 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2007 Ferdigt med det ene tårnet, etter mye om og men :) Men har skjært vekk alt det andre og sveise på nye plater, og syregrunnet jeg med Wurth 3 strøk :) Og så 2 tjukke strøk men antirustgrunning. Nå er det bare et tårn igjen og mye annet og gjøre :fatality: Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Mai 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2007 Da har jeg fått litt info fra Hedemark politistasjon ang. LET motoren min. De sier jeg må i fengsel i 15 dager og spikre paller eller betale en heftig bot, Pluss at motoren mister jeg,,, Hvil de godkjenne forelegget? NEI din Mongis hva faen tror du? Hva faen tror de, uff jeg er så sur jeg er helt rød i ansiktet!!, KJENNER JEG HAR LYST OG SLÅ NOE! Men jeg kommer ikke og godta det her, dette skal påklages og noe så inn i hamperæva ,,Jævla Marsvin slikere! Som sagt før, jeg kan godta boten og jeg kan betale momsen, Jeg hvet jeg har gjort en feil, men at jeg mister motoren går jeg ikke med på! Den skal jeg heller vrake på rudskogen! OG TAKK FOR BREVET PÅ EN FREDAG!!HERPA HELE JÆVLA HELGA MI!!JÆVLA SNUT HORE! Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Mai 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2007 Utrolig kjipt. :( Skjønner ikke at det går ann og være sprengt i huet som de. Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet Mai 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2007 Sveisinga di så mye bedre ut nå da Sæther :) Surt med motoren, men mot staten e rdet ikke mye en får gjort.. bare nikke å smile nesten desverre... Siter "Having a 9 second vag is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end you're still gay" *Omega B1 TD. *Rekord C *Vectra turbo. *Omega B2 stv. Håvard. TLF: 41408822 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Mai 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2007 Utrolig kjipt. :( Skjønner ikke at det går ann og være sprengt i huet som de. Ja men klage med 3 vedlegg er sent tilbake :) så skal vi se Sveisinga di så mye bedre ut nå da Sæther :) Surt med motoren, men mot staten e rdet ikke mye en får gjort.. bare nikke å smile nesten desverre... Takk :) som sagt blir det sedt 3 vedleggtilbake :) så skal vi se Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ExvaliBuR Skrevet Juni 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2007 Wow... Siter "This car will shatter 100 Mph in second gear only, imagine the speeding tickets you would be getting in a car like this … if they can catch you that is." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Juni 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2007 :( Kjipt Eg Veit... Har vært mye på nessoden i det siste Exvalibur men har ikke sett deg :( Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ExvaliBuR Skrevet Juni 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2007 Bilen har vært på ferie ;) Måtte lade om litt, hehe =) Men koselig at du har vært her ute å kjørt rundt da! Koselige omgivelser? Hehe Siter "This car will shatter 100 Mph in second gear only, imagine the speeding tickets you would be getting in a car like this … if they can catch you that is." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Juni 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2007 hehe ja fine veier der, bra asfalt og nesten dumpfritt, passer meget bra for skamsenka volvoer som jeg sitter med på om dagen :) Se i signaturen min, Så kan du se hva jeg har kjøpt meg!!:) Fyfaen for en bil det er!! Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ExvaliBuR Skrevet Juni 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2007 Hehe, har sett det! Gratulerer! Hvordan er den? Ligger ingen bilder ute av den ennå? Siter "This car will shatter 100 Mph in second gear only, imagine the speeding tickets you would be getting in a car like this … if they can catch you that is." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Juni 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2007 Særlig den nylagte asfalten opp mot fjellet fra nesset, sitter passe klistra i de svinga:D Sæther, når kan jeg komme og se på bilen? Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Juni 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2007 Særlig den nylagte asfalten opp mot fjellet fra nesset, sitter passe klistra i de svinga:D Sæther, når kan jeg komme og se på bilen? Kom til helga da. Er ikke noe annet feil en at diffen er herpa. motor går som faen den, Og exvalibur, har lagt ut en liten tråd om den på Prosjekt forum. Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ExvaliBuR Skrevet Juni 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2007 Hva skjer her for tiden? Ingenting? Siter "This car will shatter 100 Mph in second gear only, imagine the speeding tickets you would be getting in a car like this … if they can catch you that is." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-850- Skrevet Juni 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2007 all mekking nå går til senatoren:) har ikke gjort noe mer med den enda Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg