Gå til innhold

Sæther'n : Bygger Omega B med LET

Ranger emnet


Sæther Racing

Anbefalte innlegg

  • Svar 439
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hehe, kjipt og skru i kulden da..

 

Jeg har en sånn varmelufts ovn som du kan få.. Vet ikke om det hjelper så mye da, men hjalp litt i garasjen min når jeg mekka moped.. hehe

 

Har noen slike ovner , ellers takk, det hjelper litt ja, men ikke så mye, det blåser jo rett gjennom garasjen, men skal ikke klage , er jo et sted og stå med strøm å tak over hodet.

 

Fargen blir svart metalic med lilla perlemor.

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du hørt på Opel da?? Er de som selger opel deler:)

 

Veng har ikke i katalogen sin hvertfall.Ohh, godt å ha omega uten rust ass

 

Mulig du kan finne en på høggern å skjære av tårna på, ikke sikkert det er så lett å få kjøpt nye tårn..

 

 

Ja tenkte på VENG, det var synd,

 

har ikke hørt på opel nei,

 

hmm rustfri ja, jeg skal love deg begynner jeg og rive litt i din finner jeg nok litt rust.

 

Står ikke så mange B sedaner på høgern rundt om.

 

Jeg får bare kutte av hele tårnet og fikse det.

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm titter ut på gårdsplassen hjemme her og ser 2 stk omega b sedan og 1 stk stv som blir høgd jeg.. hmmm

"Having a 9 second vag is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end you're still gay"

*Omega B1 TD. *Rekord C *Vectra turbo. *Omega B2 stv.

Håvard. TLF: 41408822

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja tenkte på VENG, det var synd,

 

har ikke hørt på opel nei,

 

hmm rustfri ja, jeg skal love deg begynner jeg og rive litt i din finner jeg nok litt rust.

 

Står ikke så mange B sedaner på høgern rundt om.

 

Jeg får bare kutte av hele tårnet og fikse det.

Finn rust på min da bortsett fra det i bakdørene som blir skifta ut i helga til rustfri ;)

"Having a 9 second vag is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end you're still gay"

*Omega B1 TD. *Rekord C *Vectra turbo. *Omega B2 stv.

Håvard. TLF: 41408822

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja leste dette på omc bambo, for mye skal du ha for 2 framskjermer pluss at du tårna bak?

 

Og hvordan er det med diffene på de omegan? noen med diffbrems på 45%? eller er innerhjul spinnere? selger du komplett med aksler? mansjettene på min har sett sine bedre dager tror jeg.

 

Og har sendt en haug av e-mail til opel høgg har aldrig fått svar om noe, så siste gang jeg gidder noe slikt,

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har varmekanon på gården , funker som faen! fikk blåst opp til 35 grader der hehe. når vi lakket volvo850.

 

NOEN SOM VEIT HVOR MAN KAN FÅ TAK I NYE TÅRN BAK TIL OMEGA B SEDAN?

 

klokkerholm har muligens! hør med veng. de importerer ifra klokkerholm, de har egen katalog for klokkerholm.

jenvey throttlebodies 40mm selges!

adaptere for g60bremser til golf mk1 selges!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår