-850- Skrevet Februar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2007 syns du skal ta den fargen du hadde på den andre omgaen jag:) eller grønn he he;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Februar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2007 hehe, kjipt og skru i kulden da.. Jeg har en sånn varmelufts ovn som du kan få.. Vet ikke om det hjelper så mye da, men hjalp litt i garasjen min når jeg mekka moped.. hehe Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Februar 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2007 hehe, kjipt og skru i kulden da.. Jeg har en sånn varmelufts ovn som du kan få.. Vet ikke om det hjelper så mye da, men hjalp litt i garasjen min når jeg mekka moped.. hehe Har noen slike ovner , ellers takk, det hjelper litt ja, men ikke så mye, det blåser jo rett gjennom garasjen, men skal ikke klage , er jo et sted og stå med strøm å tak over hodet. Fargen blir svart metalic med lilla perlemor. Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mokka Skrevet Februar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2007 få deg varmekanon,det gjør susen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Februar 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2007 Har varmekanon på gården , funker som faen! fikk blåst opp til 35 grader der hehe. når vi lakket volvo850. NOEN SOM VEIT HVOR MAN KAN FÅ TAK I NYE TÅRN BAK TIL OMEGA B SEDAN? Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Februar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2007 Har du hørt på Opel da?? Er de som selger opel deler:) Veng har ikke i katalogen sin hvertfall.Ohh, godt å ha omega uten rust ass Mulig du kan finne en på høggern å skjære av tårna på, ikke sikkert det er så lett å få kjøpt nye tårn.. Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Februar 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2007 Har du hørt på Opel da?? Er de som selger opel deler:) Veng har ikke i katalogen sin hvertfall.Ohh, godt å ha omega uten rust ass Mulig du kan finne en på høggern å skjære av tårna på, ikke sikkert det er så lett å få kjøpt nye tårn.. Ja tenkte på VENG, det var synd, har ikke hørt på opel nei, hmm rustfri ja, jeg skal love deg begynner jeg og rive litt i din finner jeg nok litt rust. Står ikke så mange B sedaner på høgern rundt om. Jeg får bare kutte av hele tårnet og fikse det. Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TG opel Skrevet Februar 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2007 Hva med å kontakte blomdal opelhøgg?? De har nå nesten alt annet mellom himel og jord har de ikke? http://www.opelhugg.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Februar 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2007 Har litt nyere bil jeg, da dem begynte å rustbeskytte bedre enn 94-96;) Godt å ha 98mod da:) Sto en sedan på lokale høgger her, men er så mye snø der nå så orker ikke sjekke tårna på den får til våren igjen Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet Februar 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2007 Hmm titter ut på gårdsplassen hjemme her og ser 2 stk omega b sedan og 1 stk stv som blir høgd jeg.. hmmm Siter "Having a 9 second vag is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end you're still gay" *Omega B1 TD. *Rekord C *Vectra turbo. *Omega B2 stv. Håvard. TLF: 41408822 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet Februar 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2007 Ja tenkte på VENG, det var synd, har ikke hørt på opel nei, hmm rustfri ja, jeg skal love deg begynner jeg og rive litt i din finner jeg nok litt rust. Står ikke så mange B sedaner på høgern rundt om. Jeg får bare kutte av hele tårnet og fikse det. Finn rust på min da bortsett fra det i bakdørene som blir skifta ut i helga til rustfri ;) Siter "Having a 9 second vag is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end you're still gay" *Omega B1 TD. *Rekord C *Vectra turbo. *Omega B2 stv. Håvard. TLF: 41408822 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Februar 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2007 Ja leste dette på omc bambo, for mye skal du ha for 2 framskjermer pluss at du tårna bak? Og hvordan er det med diffene på de omegan? noen med diffbrems på 45%? eller er innerhjul spinnere? selger du komplett med aksler? mansjettene på min har sett sine bedre dager tror jeg. Og har sendt en haug av e-mail til opel høgg har aldrig fått svar om noe, så siste gang jeg gidder noe slikt, Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rennfahrer Skrevet Februar 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2007 Har varmekanon på gården , funker som faen! fikk blåst opp til 35 grader der hehe. når vi lakket volvo850. NOEN SOM VEIT HVOR MAN KAN FÅ TAK I NYE TÅRN BAK TIL OMEGA B SEDAN? klokkerholm har muligens! hør med veng. de importerer ifra klokkerholm, de har egen katalog for klokkerholm. Siter jenvey throttlebodies 40mm selges! adaptere for g60bremser til golf mk1 selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Februar 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2007 Takk skal du ha, skal sende en e-mail til veng og høre. Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rennfahrer Skrevet Februar 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2007 her! de hadde ikke! Siter jenvey throttlebodies 40mm selges! adaptere for g60bremser til golf mk1 selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg