Legolego Skrevet Januar 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2007 Igår skifta jeg bremseklosser på Audien, men jeg får fremdeles opp "bremsevarselet" i dashbordet. Må dette nullstilles av Audi? Jeg var jo i den tro at det var nok å bytte klosser, så ville dette forsvinne. Klossene jeg har satt på er EBC Redstuff C som selvfølgelig har varsling og kabelen er plugget i. <---- det er bilen. Siter -2003 Audi A4 Avant 1.8TQ S-Line (solgt) How to... dioder i parklys på B6 How to... ta ut lyktene på B6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuhr Skrevet Januar 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2007 Skulle ikke forundre meg om du må ha vagcom på dette ;p Siter Mine Biler » [ ] Audi A4 1.8T, 1998 » [x] VW Golf 3, 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Januar 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2007 Alt for mye elektronikk i nye biler :op: Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuhr Skrevet Januar 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2007 Alt for mye elektronikk i nye biler :op: Akkurat, og de som da driver et vanlig verksted ender bare opp med å måtte gi seg :\ Siter Mine Biler » [ ] Audi A4 1.8T, 1998 » [x] VW Golf 3, 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Legolego Skrevet Januar 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 For de som måtte være interesserte så skal dette varselet nullstille seg selv. Altså er det sannsynligvis noe galt med en (eller begge) av de nye bremseklossene. EDIT: Problemet var bare en dårlig kontakt. Fikset nå. :) Siter -2003 Audi A4 Avant 1.8TQ S-Line (solgt) How to... dioder i parklys på B6 How to... ta ut lyktene på B6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scoot Skrevet August 28, 2008 Rapporter Share Skrevet August 28, 2008 jeg har et lucas bremseanlegg. Jeg har akkurat byttet klosser, klossene er mintex. Men jeg finner ikke hvor jeg skal feste kontakten fra klossene!! Det er klin umulig! Å den bremsevarsleren gir seg ikke! 3 hjerteskjærende PIIIIIIIIIIIIP PIIIIIIIIIP PIIIIIIIIIIP!! Legger ved bilde Håper noen kan hjelpe! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg