alxico Skrevet Januar 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2007 Hei jeg har kjøpt et xenon kit fra http://www.XENONKIT.no, det er ca 1 år gamle å nå sluttet den ene å virke. jeg har da kryss koblet ballasten får å sjekke om det var pæra som var gåend eller ballasten, å det viste seg da et det var balasten. tok så kontakt med ØYVIND THORSEN som er daglig leder der men det var ikke mye til hjelp der. han mener dette ikke er feil som kan brukest på reklamasjon eller garrantien, han mener og at garantien er utgått. å tilbr meg å kjøpe ny ballast for kr 1000. noe jeg syns er urimlig da dette bør hålde lengere en et år. er det noen andre som har opplevd dette med at balasten har ryki? eller som har hadlet fra xenonkit.no han har og en del anonser på finn.no noen som vet hva jeg bør gjøre her? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fres Skrevet Januar 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2007 Nå skal jo sånt egentlig vare i 2år, men hva står det i garantien din? har du kvitteringer osv? Siter Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
otis Skrevet Januar 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2007 Garantien på Xenon kittene er som oftest 1 år har jeg sett her i Norge. Men den burde vel vare i mer enn det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Popp Skrevet Januar 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2007 Fabrikkens garanti er ofte 1 år ja otis, men hørte jeg ordet "forbrukerombud" og "forbrukerkjøpslov" hyle i bakhodet mitt her nå tro? 5 år reklamasjonsrett! alxico; Hadde jeg vært deg hadde jeg ringt en gang til og fortalt om denne loven og at du vil gå til forbrukerombudet(eller hva det heter) om han ikke ordner opp for seg, så får dere se hvem som sitter igjen med det største gliset;) Siter Too much power is never enough! [ ] '67 Buick Skylark [ ] Volvo 940 '95 - S90 prosjekt [x] Volvo 142 '71 - Solgt :( [x] Opel Calibra 8V '96 - Spiker :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
limE - Toledo Skrevet Januar 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2007 Har opplevd at ballasten ryker.. :S sjekket pris på ny å fant ut at jeg skulle legge lysene på "hylla" Siter - 99 Cougar 2.5 v6 x 94 Toledo 1.8 x 93 Vento 1.9 tdk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet Januar 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2007 Røk ballast hos meg ca 1mnd etter jeg handlet fra Dybvik Trading. Ringte dem, ny balast var i posten 2 dager etter. Ingen problemer og god service. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FE3T Skrevet Januar 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 Hadde på et tidspunkt et H4 Bixenon kit montert i bilen ei pære røyk etter 14 dager, 1 ballast røyk etter måned. Kjører nå med standard H4. Glør fikk Xenon skiten Styr unna. 90% av disse ettermonterings settene er bare møkka (stusselig lysbilde i mange tilfeller også) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alxico Skrevet Januar 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 Takker for alle svar... jeg skal snakke med han en gang til... å vil da oppdatere med videre info om hva som skjer... men fålk bør hålde seg unna den karen der... for skulle det skje noe så er han ikke lett å ha med å gjøre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreasutberg Skrevet Mars 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2009 har et sånn kaixen kit bare dritten styr unna. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mondeo 2,2 x Skrevet Mars 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2009 hvorfor ikke kjøpe av vvme.com et kitt for ca 400kr billigt og bra en ballaster 50w koster 293med frakt til norge fra kina 35w ballaster ca 200kr ps er jo egen tråd om vvme.com her inne vist du ik h sedt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_240_turbo_ Skrevet Mars 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2009 To år gammel tråd dette jo!!!! Siter -01 V40 1,8i -Bruksbilen- -86 245 -Prosjektbilen- -80 244 2,2 TIC -Evighetsprosjektet- Har hatt mange andre bilmerker men ender alltid opp med Volvo.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mondeo 2,2 x Skrevet Mars 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2009 so wath the fuck kunne jo vært 1000 gamel tråd det er jo mangen så lese igjennom eller søker i gamle poster og så lure på ting. godt og oppdatere dei isteden for og laga ny tråd ikke sandt:ratatatat"andreasutberg" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreasutberg Skrevet Mars 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2009 so wath the fuck kunne jo vært 1000 gamel tråd det er jo mangen så lese igjennom eller søker i gamle poster og så lure på ting. godt og oppdatere dei isteden for og laga ny tråd ikke sandt:ratatatat"andreasutberg" jupp helt enig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnalf Skrevet Mars 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2009 Ser ut som "andreasutberg" er glad i å grave opp diverse eldgamle tråder.. hehe Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg