Cooorsaen Skrevet Januar 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2007 Meg å noen kamerater var ute å breisa litt.. Så kommer Politiet å stopper oss uten at dem har sett noen ting, spør om førerkort etc som er i orden.. Da dem skal dra kjører dem mot en parkeringsplass å brekker rundt, ettersom vi hadde filmet noen sladder var det kjedelig at vi ikke filmet politiet brekke.. Vet hvertfall at dem 2 i den bilen har ingen ting å si hvis dem stopper meg =P FY FY FY Politi:fucku: Siter Ønsker meg en ny bil jeg (a) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_madness Skrevet Januar 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2007 hehe typiskt politi det der :) Siter Mmmm....Volvo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Niberlin Skrevet Januar 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2007 Flott synes jeg. Viser at det finnes noen politifolk som nødvendigvis ikke er regelryttere. Siter ( x ) Subaru Impreza GT 94/99 ( x ) Nissan 200sx s14a 97 ( x ) Nissan 200sx s13 90' Steg 3 +diverse andre vinterbiler ; ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fres Skrevet Januar 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2007 jeg brekka rundt en snutebil engang, det var sperra av en fil pga trafikuhell og det var dårlig plass og snu på. Bilen etter meg gjorde det også, fikk et mindre pent blikk. Lo godt etterpå da :) Siter Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Januar 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2007 Har fått skryt for slenginga mi av politiet jeg :) Var riktignok etter en meget brei, men godt kontrollert sleng på glatt vinterføre :) De stoppa meg for å høre om det går bra, og om jeg var skjelven, og kanskje ville ha en kopp kaffe.. Stefarn min er politi (vel, ikke akkurat nå, han er på permisjon for å være ordfører...) så jeg kjenner mange av de her i strøket, og er således på god fot med de. (hjelper at jeg ikke er frekk i kjeften mot de og slikt og da :) ) Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR_Simba Skrevet Januar 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2007 Har fått skryt for slenginga mi av politiet jeg :) Var riktignok etter en meget brei, men godt kontrollert sleng på glatt vinterføre :) De stoppa meg for å høre om det går bra, og om jeg var skjelven, og kanskje ville ha en kopp kaffe.. Stefarn min er politi (vel, ikke akkurat nå, han er på permisjon for å være ordfører...) så jeg kjenner mange av de her i strøket, og er således på god fot med de. (hjelper at jeg ikke er frekk i kjeften mot de og slikt og da :) ) trur det eneste som hjelper her er stikkorda: ordfører, permitert politimann.. ellers ville du hatt samme gode behandlingen:anger: men bra noen får det til!..all respekt og lykke for det!:partyon: Siter VW Polo 1996 1.4SOLGT Audi A6 2001 2,5QTDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thxman Skrevet Januar 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2007 Flott synes jeg. Viser at det finnes noen politifolk som nødvendigvis ikke er regelryttere. ikke er regelryttere for seg selv og sine mener du el????????? synd å si det, men det er jo som regel det som er tilfelle..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboTony Skrevet Januar 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2007 fy faen er det muli, hvor blei du stoppa hen??? og åssen møkka bil kjørte de??? Siter -- Har 242 med V8-- Prosjekt -- volvo 242L -- --X volvo 240 Turbo-- --X volvo 142-- *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eelo Skrevet Januar 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2007 Har fått skryt for slenginga mi av politiet jeg :) Var riktignok etter en meget brei, men godt kontrollert sleng på glatt vinterføre :) De stoppa meg for å høre om det går bra, og om jeg var skjelven, og kanskje ville ha en kopp kaffe.. Stefarn min er politi (vel, ikke akkurat nå, han er på permisjon for å være ordfører...) så jeg kjenner mange av de her i strøket, og er således på god fot med de. (hjelper at jeg ikke er frekk i kjeften mot de og slikt og da :) ) Very off topic.. Walter? Siter 94 Pug405GTX x -86 VW Golf CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders- Skrevet Januar 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2007 De er mennesker faktisk de og... Siter Volvo 940Turbo Classic 1997 [X]Volvo 240GL Sedan 1990 [X]Volvo 240Turbo Sedan 1984 [X]Volvo 242DL 1981 [X]Volvo 240GL Herregårdsvogn 1987 [X]Volvo 940SE Sedan 1992 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slitenvolvo Skrevet Januar 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2007 Er det ulovlig å ta brekksladd nå? Trodde det var en helt akseptert måte å snu bilen på jeg. Har sett politiet gjøre det mange ganger her i byen. Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet Januar 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 Sett politiet gjøre det jeg også, men det var ikke bare 1 sladd da, og det var ikke nødvendig i det heletatt, de syns det er moro å leke de og. :) Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet Januar 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 er ikke alle politier som er noen gamle sure kådder ;) Har møtt et par kjempekarer av politi som smålo litt da dem så alle sladdesporene etter meg da jeg stod halvveis i snøfånna og måtte bli trukket opp. Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shortcuut Skrevet Januar 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2007 De er mennesker faktisk de og... mennesker? haha. mennesker har medfølelse de, det har ikke pilitiet!!!!!!!!!!!!!! tror ikke de en gang husker hvordan det var å være ungdommer selv. har blitt stoppa noen ganger nå, og (dette er ikke fordi jeg har fordommer mot pilitiet) har faktisk aldrig til nå møtt en politimann som ikker har oppført seg klysete eller overlegen, og nytt sin maktposisjon!!!!!!!! Skjærp dere politi! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet Januar 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2007 Hvis du ikke har møtt en politimann/kvinne som ikke oppfører seg slik ennå, tror jeg nesten det har noe med deg å gjøre. Jeg har mange ganger pratet med politimenn/kvinner, og de er alltid like hyggelige, så lenge jeg er hyggelig mot dem. Mange av samtalene har også vært om Norges lover, strafferammer og avgifter, og de er ofte enige i at mange av de er helt molbo. Så de fleste tjenestemenn er faktisk hyggelige mot deg, så lenge du er hyggelig og imøtekommende mot dem. - Devil Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg