Wheelsman Skrevet Januar 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2007 noen som kan hjelpe meg å lakkere front og bak fangerne på bilen min.. [/img] Siter Forza motorsport 2 geek Gamertag: Wheelsman Fav bil: Nissan silvia s15 Det hjelper dårlig med en tiger på tanken når en har en sau bak rattet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dionysos Skrevet Januar 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2007 ja.. men æ mangla kompressor... får æ skaffa mæ e så kain æ lakker fangeran dine æ.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wheelsman Skrevet Januar 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 høres bra, si ifra da.. Siter Forza motorsport 2 geek Gamertag: Wheelsman Fav bil: Nissan silvia s15 Det hjelper dårlig med en tiger på tanken når en har en sau bak rattet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dionysos Skrevet Januar 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 D ska æ gjær vettu.. si fra om du veit av nå billige kompressora da.. 2hk og 50 liter tank minimum Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mærsje Skrevet Januar 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 tar du my for å lakke ei hel bil da? Må lakker min Mercedes 190e i svart. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dionysos Skrevet Februar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 kjæm an på.. må næstn sjå biln først.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dionysos Skrevet Februar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2007 har kompressor no. Ska du ha fangeran lakkert? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg