Gå til innhold

Ledninger til bilstereo. (Innbrudd i bilen)

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

men når du likevel holder på å koble til ny spiller kan jeg komme med et lite forslag, koble både + på spilleren og ACC på spilleren til den ledningen som du nå mangler med +. på denne måten kan du ha på stereo anlegget uten at baklys/frontlys står på og bruker strøm i tillegg til stereoen. dette har jeg gjort, og det fungerer veldi bra, så lenge du har mulighet for å slå helt av spilleren din. spesielt her hvor jeg bor, der jeg ofte tar ferge for å komme meg noen plass, så er det kjekt å kunne sitte å høre på musikk på fergen uten at alle lys i bilen står på.

fått med deg at ved å vri nøkkelen "feil vei" så har du en egen radio stilling ikke sant?

Mine biler:

Chevrolet Camarao z28 1985 (strøken orginal)

Chrysler Neon 1995 (amcarneon)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm takk for tips, fikk av dekselet men fant fortsatt ikke noen flere ledninger. Men kom litt bedre til og bare skjøta meg inn på den til sigarett tenneren jeg, bruker den aldri uansett. Skal nok kjøpe forsterker og bass etterhvert så for heller trekke opp ny pluss da!

Men den med og vri nøkkelen andre steder skjønte ikke jeg helt. Har lest det, og har prøvd det uten og lykkes:S

Merkelig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men den med og vri nøkkelen andre steder skjønte ikke jeg helt. Har lest det, og har prøvd det uten og lykkes:S

Merkelig..

normalt når du starter en bil så vrir du jo nøkkelen vekk ifra deg i øvre kant.. prøv å vri den imot deg i øvre kant i steden. mulig du må nøkke litt frem og tilbake men det funker. brukt det mye på våre 5 amerikanske biler

Mine biler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hm, lengre fram en når jeg tar nøkkelen ut og inn? Eller bare så langt fram jeg kan føre jeg trykker på knappen for og få nøkkelen ut ? hehe. Skal prøve litt etterpå, men har prøvd endel.

ett klikk lenger enn for å ta den ut

Mine biler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fått med deg at ved å vri nøkkelen "feil vei" så har du en egen radio stilling ikke sant?

er klar over denne ja, men har ikke brukt den på neonen min.

brukte den derimot på min gamle bil(ford mustang) og på pappa sin gamle bil(chrysler stratus) og på begge desse stod baklys og kjørelys på når jeg brukte denne. kan vere dette er annerledes på neon, men dette sjekket jeg ikke siden jeg koblet opp cd spilleren min ca 10 min etter jeg kjøpte bilen. og koblet da ACC på spilleren direkte til +.

Lenke til kommentar
Del på andre sider