Aunen Skrevet Januar 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2007 Jeg tenkte og kjøpe en GSI motor som nå står i en Kadett. så det jeg lurer på er om motorfester og gearkasse passer? Astra`n er en 94 mod. combicupe, uvist hvilken mod. Kadetten er akkurat nå,men kan forhøre meg om det senere om det er nødvendig for og få vite om alt passer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
partybo Skrevet Januar 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2007 tro du må bruke di festan du har på astran din jeg-så passer resten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aunen Skrevet Januar 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 Det var det jeg mente,at jeg ikke trenger og sveise om noe fester for at motor og kasse skal passe,men hvis du mener det så er vel alt greit!:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg