Gå til innhold

Ny bruksbil (86 mod Golf 16V)

Ranger emnet

nitewlkr

Anbefalte innlegg

• Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da var det påtide å få kastet Jetta fronten.... hvis noen vil ha den gies den bort mot en boks general portion og en kald pepsimax

Rustfri_094.sized.jpg

Avansert oppretting

Rustfri_107.sized.jpg

Og vips så ser faktisk golfen ut som en golf igjen

Rustfri_108.sized.jpg

Venstre forskjerm var skrot men heldigvis er det lett å få tak i deler til en sort metallic bil så ny skjerm er på plass

Rustfri_118.sized.jpg

Rakriste ble så glad for at jeg byttet den....

Rustfri_131.sized.jpg

I dag blir det montering av nye dører på passasjersiden (takk Polardego) samt litt fiksing innvendig

Har for mange biler....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så fint at du tar vare på gammern, fått bytta olje osv enda da? evt tappa ut litt :p og navn på denna rånebrakka ? svarten 2 ? :p

Skal nok tappe av litt olje ja,samt bytte luftfilter,oljefilter,olje på kassa og litt annet dill...

FIkk titta under igår og det så bra ut mht til rust (ikke at det hadde plaget meg da dette er bruksbil)

Blir svarten 2 dette ja:sombrero:

Har for mange biler....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal nok tappe av litt olje ja,samt bytte luftfilter,oljefilter,olje på kassa og litt annet dill...

FIkk titta under igår og det så bra ut mht til rust (ikke at det hadde plaget meg da dette er bruksbil)

Blir svarten 2 dette ja:sombrero:

kan være greit å ta den runda ja. girkassa hadde litt støy når man rygga.

rust burde være ganske lite på den med tanke på historikken til bilen. er bare de fine bulkene. men bra at det løser seg med dører og skjermer,

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

*85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt.

*84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan være greit å ta den runda ja. girkassa hadde litt støy når man rygga.

rust burde være ganske lite på den med tanke på historikken til bilen. er bare de fine bulkene. men bra at det løser seg med dører og skjermer,

Har fått ordnet to dører også kanskje jeg retter den siste som er bulket... ellers er det heller pri med eu og hjul/senk

Har for mange biler....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Lenge siden det har skjedd noe her gitt,men har fått gjort litt i helgen

Byttet foringer bak

verkstedmars_010.jpg

verkstedmars_011.jpg

Samt fjernet litt rust rundt emblemet bak samt sveiset ett rusthull ved bensinlokket

verkstedmars_012.jpg

verkstedmars_013.jpg

Trenger noen runder til med sparkel og sliping før det er bra (værste jobben som finnes det der)

Måtte også knote litt med å bytte pedalboks da forrige eier på en eller annen måte hadde klart å knekke/sprekke denne.... hvordan de har fått til det tør jeg ikke tenke påp

verkstedmars_014.jpg

Har for mange biler....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlige felger!

Du tok vel ut tanken da du sveiset?

Kvitta deg med jetta-fronten enda da ?

Tok ikke ut tanken nei,bare senket den ned noen cm og la over flammesikkert teppe og sørget for at luftingen var tettet.

Jettafronten ligger vel i skrothylla og sendes i søpla når vi har vårrengjøring

Har for mange biler....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte også knote litt med å bytte pedalboks da forrige eier på en eller annen måte hadde klart å knekke/sprekke denne.... hvordan de har fått til det tør jeg ikke tenke på.

hehe...godt gjort

Kan du si noe om skifte av Foringer i bakstilling?

Tok du den helt av?

Så de orginale slitte ut?

92 Audi V8 Quattro

90 Corrado G60T

71 VW 1302S

Lenke til kommentar
Del på andre sider