Gå til innhold

Ny bruksbil (86 mod Golf 16V)

Ranger emnet

nitewlkr

Anbefalte innlegg

Måtte også knote litt med å bytte pedalboks da forrige eier på en eller annen måte hadde klart å knekke/sprekke denne.... hvordan de har fått til det tør jeg ikke tenke på.

hehe...godt gjort

Kan du si noe om skifte av Foringer i bakstilling?

Tok du den helt av?

Så de orginale slitte ut?

Løsnet bremseslanger begge sider da de sto i veien for boltene,ellers bare slapp jeg den ned slik at den hang i demperene.De gamle banker du ut etter litt oppvarming.

Ikke så lett å se tilstanden etter noen min med propanbrenner som har grillet de men det var mangel på EU så derfor ble de byttet

Har for mange biler....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tok ikke ut tanken nei,bare senket den ned noen cm og la over flammesikkert teppe og sørget for at luftingen var tettet.

Jettafronten ligger vel i skrothylla og sendes i søpla når vi har vårrengjøring

Ok, skal sveise, skjære eller pusse rundt tanken selv til våren/sommmern. Kanskje jeg skal satse på det samme!

hm, kunne ha tenkt meg å prøve jettafront på golfen min. Hvor i landet holder du til? Send meg en PM om du kunne ha tenkt det å kvittet deg med den veldig rimelig :P (høres ut som du har tenkt til det)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, skal sveise, skjære eller pusse rundt tanken selv til våren/sommmern. Kanskje jeg skal satse på det samme!

hm, kunne ha tenkt meg å prøve jettafront på golfen min. Hvor i landet holder du til? Send meg en PM om du kunne ha tenkt det å kvittet deg med den veldig rimelig :P (høres ut som du har tenkt til det)

du vil ikke prøve...

MIN SIGNATUR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skedsmo.... bare å komme og hente.

prisen står lenger opp i tråden her

Har for mange biler....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...

Dårlig med oppdateringer her men nå kommer det en liten en ;)

Ja da får jeg vel oppdatere litt her da.

Har nå fått på senkesett og sommerhjul.

Ble montert G60 breddere på bilen da den allerede hadde de store fangerene.

Rustfri_567.sized.jpg

Rustfri_597.sized.jpg

Sleit litt med å komme ut/inn av verkstedet men skal det senkes så skal det senkes

Rustfri_579.sized.jpg

Måtte også ta noen obligatoriske bilder med røykpakke og telefon som "mål" for høyden

Rustfri_581.sized.jpg

Med GTI leppe

Rustfri_599.sized.jpg

Er fornøyd med høyden men fant ut at hjulene ikke fyllte hjulbuene like godt som de gjorde når de sto på mk1`ern

Rustfri_604.sized.jpg

Rustfri_600.sized.jpg

Har for mange biler....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldigvis så har man gode verkstedskompiser så Rune&Co lånte velvillig :confused: bort spacerene fra GTO`en.

Så etter montering av spacere så ser det slik ut

Rustfri_627.sized.jpg

Rustfri_628.sized.jpg

Rustfri_620.sized.jpg

Og med prøveskilter forhånden ble det en testtur også..... morro å kjøre gocart igjen gitt

Har for mange biler....

Lenke til kommentar
Del på andre sider