ka2 Skrevet Februar 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2008 min slik den står akkurat nå... Siter Corrado G-60 Audi A4 -avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Splint Skrevet Februar 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2008 Er denne tråden blitt tatt opp igjen? Kjekt da =) Rado nr. 1. Rado nr. 2. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristaafa Skrevet Februar 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2008 Siter - VW Corrado G60 -89 x Ford Sierra 2.0i CLX Stv. -92 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slemmus Skrevet Februar 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2008 Foreløpig på verksted, skal ta fler når den kommer tilbake! :) Siter VW Corrado 2.0 16v CorradoClubNorwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dans2ur Skrevet Mars 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2008 Her noen bilder av corran min :):hailvw Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet Mars 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2008 høh? har radoen din vært med i autofil? mener jeg har sett bilde av bilen din i en side av autofil... Ikke fullt så mange klistremerker, men det sto "jons dekk og felger" på den samme radoen... Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dans2ur Skrevet Mars 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2008 det må ha vært når den forje eieren hadde den tror jeg.vet den har vært i et tyskt bil blad men har ikke hørt om at den har vært med i autofil bladet...men man veit aldri :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg