Gå til innhold

Bilder av DIN Corrado !

Ranger emnet

AlexTheMan

Anbefalte innlegg

sier bare Ebay jeg :)

Der jeg skaffet mit ;)

Fant en på E-bay nå.. kjøpte grill med spoiler, nytt håndtak og sånne panserløftere for ca 750,- (med frakt), når alt er momset :) Ganske fornøyd :yodude:

AlexTheMan

- VW Corrado G-60 -90 mod(lett prosjekt)

- Seat Ibiza GTI -94 mod (Solgt)

- Nissan Primera 2.0 LX -91 mod (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 141
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hmm lyst på en sånn grill jeg også!! :D ebay har eg aldri satt meg helt inn i! men er det bra greier ? hehehe

Er ganske ny på Ebay, men hittil er jeg 100% fornøyd. Bestilte rep-kit til dørhåndtaket mitt på mandag, fikk det i dag!

AlexTheMan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er ganske "in" når det gjelder ebay, har bestilt masse rart, fra pærer, motordeler, bremseskiver, kamerautstyr, interiørdeler osvosv..

Har hatt 1 dårlig erfaring hvor jeg ikke fikk det jeg bestilte. Men har ca 40-45 bestillinger fra ebay så oddsen er ikke altfor dårlig ;)

Men uansett det viktigste du må se etter er feedback prosenten, den ser du øverst i høyre hjørnet med navnet til selger osvosv.. jeg ville aldri ha kjøpt med en som har under 98% positiv feedback, avhengi av mange salg personen har. Om selger har litt negativ eller nøytrale feedback så finn de som har gitt det å se hva problemet var!

Ellers så er jeg veldig fan av ebay, masse billig og bra greier der, men kan også komme bort en haug med skrot også!

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
masse fete biler her ja..:blunk:

hvordan legger jeg inn biler her?:confused: ny på dette forumet:P

Du kan registrere deg på http://www.photobucket.com, så linker du bare til bilde i meldingen du skriver her :)

AlexTheMan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vw Passat (1993) vraka

Vw Passat stv (1990) vraka

Vw Golf (1986) Vraka

Vw Corrado G60 Turbo (1990)

Volvo s70 (1998)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er min! Slik så den ut i sommer! :D:D Jonasspes1.jpg

Så er den inne til vinterlagring/ opppussing! siste bildet jeg har av den er : 23112006005-001.jpg

All rust er vekke. små plastik :p er tilpasset. Alarm er montert. nytt interiør nye håndtak nye instrumenter +++++++ nesten ferdig nedslipt til lakkering som skal skje i slutten av denne månen! Samme farge med mer lilla perlemor å masse masse klar lakk!! :D

Gleder meg! :D:D

[X]Golf 4 TDI Highline

[X]VW Corrado VR6 =)=)

Golf MK1 GTI -- Golf MK2 bruksbilla

Opel Combo - Perfekt Båtsøkke

Sport lukter bensin,idrett lukter svette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne stylinga er det jeg har kjøpt meg:

fr33ont.jpg

Gleder meg som ett lite barn til å kjøre corradoen igjen istedet for opel comboen (arbeidsbilen! )

[X]Golf 4 TDI Highline

[X]VW Corrado VR6 =)=)

Golf MK1 GTI -- Golf MK2 bruksbilla

Opel Combo - Perfekt Båtsøkke

Sport lukter bensin,idrett lukter svette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn, nå kommer bildene frem :)

Var/er denne bilen regga med TV-skilt? Gikk den i Arendal før?

Stemmer d ja...Gikk der for ett par år siden...mn er ikke som før nå lengre, ombyggd til turbo nå...:D

Vw Passat (1993) vraka

Vw Passat stv (1990) vraka

Vw Golf (1986) Vraka

Vw Corrado G60 Turbo (1990)

Volvo s70 (1998)

Lenke til kommentar
Del på andre sider