junjun Skrevet Februar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2007 vi prøver å legge ut noen bilder.. Siter Vw Corrado G60 1990 Mercedes 190E 1992 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Techs Skrevet Mars 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2007 Dette er min! Slik så den ut i sommer! :D:D Så er den inne til vinterlagring/ opppussing! siste bildet jeg har av den er : All rust er vekke. små plastik :p er tilpasset. Alarm er montert. nytt interiør nye håndtak nye instrumenter +++++++ nesten ferdig nedslipt til lakkering som skal skje i slutten av denne månen! Samme farge med mer lilla perlemor å masse masse klar lakk!! :D Gleder meg! :D:D heisan.. dette er min gamle bil :) eller jeg som tok den inn til landet.. åssen går det med x-dama mi? heh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjelli Skrevet Mars 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2007 Hei! Hehe da har jeg ett par spørsmål til deg? Når du impoterte bilen fikk du skrevet senkesett og toning av vinduer i vognkortet? Jeg må demontere begge deler å skifte til orginalt. Ellers går det strålane me bilen! rustfri å godt tatt varepå. Nyoverhalt motor massssssssse slidedeler e bytta å ny perlemor lakk vente innen denne månen! -Bjelland Siter [X]Golf 4 TDI Highline [X]VW Corrado VR6 =)=) Golf MK1 GTI -- Golf MK2 bruksbilla Opel Combo - Perfekt Båtsøkke Sport lukter bensin,idrett lukter svette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Techs Skrevet Mars 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2007 heisan. godt å høre at x-dama mi er i god behold :) er faktisk den bilen jeg angrer mest på å ha solgt. :( men men. Tror den har blitt solgt noen ganger etter meg. jeg bodde i Flekkefjord når jeg solgte den opp til en kar i Bodø faktisk. Men en dag så så jeg bilen foran meg i køa når jeg kjørte hjem fra jobb. Dette var vel på Forus eller noe sånt tror jeg. Så tenkte jeg at jeg måtte sjekke opp i om det var noen spor å finne på nett. Nei jeg men sånn ellers så hadde jeg ikke senkesettet eller sotingen i vognkortet. Jeg viste bare det tyske vognkortet hvor alt stod beskrevet og godkjent. Så sa de bare at de ikke gadd å skrive alt inn i det norske vognkortet. :) men det er jo noen år siden så.. de har vel blitt mer presise nå på hva som skal stå i vognkortet. Er det fremdeles KW settet som står på? de har nok fått mye juling hvis de fremdeles står på :) http://www.kvelland.com/photo/index.php?folder=/Biler/Corrado%20VR6/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjelli Skrevet Mars 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2007 Hehe! Verdens beste bil!! Har vert litt kluss med den men desidert min beste bil så langt i livet! Den var ikke serlig pen i lakken da jeg kjøpte den. rust i hjulhus litt bulker å masse stein sprut. Nå er det ikke mere rust. ikke flere bulker å minimalt med steinsprut. Siter [X]Golf 4 TDI Highline [X]VW Corrado VR6 =)=) Golf MK1 GTI -- Golf MK2 bruksbilla Opel Combo - Perfekt Båtsøkke Sport lukter bensin,idrett lukter svette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corrado1,8t Skrevet Mars 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2007 Ett av sommer bilen å ett a begge bilene(dårlig mobil bilde) Siter -03 Impreza wrx- -89 Corrado Turbo- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zeerocool Skrevet Mars 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2007 Her er bilder av skjønnheten min =) Egil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Mars 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2007 ett oppdatert bilde..gleder meg til sommerfelger nå... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Techs Skrevet Mars 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2007 Helgoland altså.. må jeg kanskje kjøpe meg en Corrado igjen????? heh. Er fine biler.. Har hatt 4 stk til nå.. alle gode ting er 5`?????? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjelli Skrevet Mars 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2007 Helgoland altså.. må jeg kanskje kjøpe meg en Corrado igjen????? heh. Er fine biler.. Har hatt 4 stk til nå.. alle gode ting er 5`?????? :) Kjøpa min itte sommarferien då eg må kjøpa meg ein mar praktisk bil! :( Siter [X]Golf 4 TDI Highline [X]VW Corrado VR6 =)=) Golf MK1 GTI -- Golf MK2 bruksbilla Opel Combo - Perfekt Båtsøkke Sport lukter bensin,idrett lukter svette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Techs Skrevet Mars 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2007 Spørs hvor mye du skal ha for den da.. Leaser en Touran 2.0TDI akkuratt nå... som jeg skal/må ha i 2.5 år til :) så får se hva jeg får råd til. Si fra om du skal ha noe bilstereo !!?!?! driver butikk i Hillevåg nå :) Skaffer: Focal, Cadence, Helix, Soundstream, Fusion, Hertz, osv osv osv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Mars 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2007 myyye fint her! her er en liten teaser av min. ikke ferdig ennå, men hjelper seg. siste netting er ikke festa da jeg skal ha en annen sluttpotte. Siter 2000 VW Golf IV GTi x-91 Corrado G60 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=111518 x-golf4 x-golf2 x-nissan kingcab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
makaveli Skrevet Mars 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2007 Min. Ny i Norge, importert oktober 2006. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlexTheMan Skrevet Mars 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2007 myyye fint her!her er en liten teaser av min. ikke ferdig ennå, men hjelper seg. siste netting er ikke festa da jeg skal ha en annen sluttpotte. Mmmm... Nice Ass! :thanks Siter AlexTheMan - VW Corrado G-60 -90 mod(lett prosjekt) - Seat Ibiza GTI -94 mod (Solgt) - Nissan Primera 2.0 LX -91 mod (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
makaveli Skrevet Mars 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2007 Og flere.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg