Gå til innhold

Bilder av DIN Corrado !

Ranger emnet

AlexTheMan

Anbefalte innlegg

• Svar 141
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

AsconaRace: Hvilken spec har du på motoren? Audi bunndel? Kanskje jeg må sitte på en tur med deg en dag!kiddie

hehe hadde eg bare fått den på veien snart :knock:

sliter litt med bremsene for øyeblikket:) men satser på det kommer seg.

vell står orginal cosworth 4x4 t3 turbo på. også kalt t60 eller noe tror jeg.

s2 stempler og innmat. g60 pakninger. vet ikke om rådene er g60 eller s2 faktisk. bunnpanna er nok orginal 16v. hjemmesnekra innsug med flow trakter og g60 spjeld. skal kjøpe ny chip og 440cc dyser og 3.5bar FPR fra porsche nå straks. så får vi se:) står orginale g60 dyser og chip i nå. så får nok litt for lite bensin på høyere turtall

1993 Honda Accord 2.2 VTEC 200hk

2000 Honda CBR900RR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe hadde eg bare fått den på veien snart :knock:

sliter litt med bremsene for øyeblikket:) men satser på det kommer seg.

vell står orginal cosworth 4x4 t3 turbo på. også kalt t60 eller noe tror jeg.

s2 stempler og innmat. g60 pakninger. vet ikke om rådene er g60 eller s2 faktisk. bunnpanna er nok orginal 16v. hjemmesnekra innsug med flow trakter og g60 spjeld. skal kjøpe ny chip og 440cc dyser og 3.5bar FPR fra porsche nå straks. så får vi se:) står orginale g60 dyser og chip i nå. så får nok litt for lite bensin på høyere turtall

Okei, kult! En av de penere corradoene faktisk. De felgene passer bilen meget bra syns jeg. Kunne spart meg for sølvnetting da men okei! Hehe. Ser deg vel kanskje på veien en dag før eller siden da!:)

Biler:

-Litt forskjellig, noe gøy og noe kjedelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...