Gå til innhold

bilder og meninger om montering av parklys i hovedlyktene på 240

Ranger emnet

yengis

Anbefalte innlegg

• Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg har jo USA lys, så i mine hadde det vært fett med park i h1 lysene også, samt da hovedlysene.. Men jeg vet sannelig ikke om jeg tør!!

Jeg anbefaler dere å lage en "killswitch", så dere kan slå det av ved evnt kontroll!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har jo USA lys, så i mine hadde det vært fett med park i h1 lysene også, samt da hovedlysene.. Men jeg vet sannelig ikke om jeg tør!!

Jeg anbefaler dere å lage en "killswitch", så dere kan slå det av ved evnt kontroll!

trur åsså at d hadde bidd jævli tøft m lys i bægge dine :)

ja å den brytern e lurt, førr da kan man jo skru av di ettermonterte parklysan ved teknisk kontroll..man ser jo ikke at di bir stengt sålænge kjørelysan e på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ihvertfall egen bryter på parklyset i hovedlysene + de orange på hjørnene.. Men på min er det strengt tatt bare de orange som er "ulovlige" siden jeg ikke har noen andre parklys i tillegg til kjørelysene..

Jeg har ikke mye dårlig samvittighet for å kjøre med disse lysene i hvertfall, for det plager ingen i motsetning til f.eks spoilerlys+nærlys..

Merkelig at de skal krangle med at det ikke er lov med mer enn 2 parklys foran, når man kan ha så mange man vil bak..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

va på hellanor å kjøpte 2 sokkla til 5watts stikkpære..så kobla æ parklys i hovedløktn mine.. syns d jor sæ :D

parklys å grøftelys e kobla på vær sitt relè, som styres m egne brytera og styrestrøm fra parklys.

alle pærn mine e philips bluevision, dæffør blå pære.

lægg m nån bilda

plassering i reflektorn:

IMG_0205.jpg

bilde:

IMG_0210.jpg

bilde i mørket:

IMG_0240.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Du får jo ikke Bluevision i de originale parklysene da...? Så det vil jo kræsje med fargen på park i hovedlykt, nærlys og tåkelysene da? Gjør hvertfall det hos meg nå...

Et tips, koble ut 5w park i sidelyktene, så når du setter i park posisjon så kobles de i siden ut og bare i hovedlykta? :)

Skal få parklys i hovedlyktene mine snart, har kjøpt det her settet som du fester under H4-pæra så du slipper å borre i reflektor. :)

995045539771_CITYPIC.jpg

- 04 RAM 2500 Cummins

- 92 Civic EG9 VTI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har park i tusenmetrene. Jeg ble stoppet fordi jeg kjørte med kjørelys på sidene og grøftelys. Merk dere Kjørelys på sidene frem til 89 så har du park på siden + kjørelys. Du har lov og kjøre med de på siden så lenge de ikke står på park. Jeg ble stoppet og fikk advarsel og måtte slå av grøftelysa også fikk jeg beskjed om at Parklys i tusenmetrene ikke var lov men det ville de ikke bry seg noe om.

Volvo 945 tic 1996 / Nissan Navara 2006

Volvo 760 GLE Tic 1984 [X] / Volvo 240 GLE 1986 [X]

Volvo 745 TDI [X] Volvo 740 Tic 1987[X]

Volvo 240 GLE 1989 [X] Volvo 240 Tic 1988[X]

Volvo 940 1993 [X] Volvo 240 1985 [X] Volvo 240 1987 [X]

Lenke til kommentar
Del på andre sider