Gjest brunerune Skrevet Januar 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2007 Stod å klargjorde fatterns bil for salg.. da jeg plutselig så denne stod 10 meter bortfor meg: Denne er dritlekker, spesiell, men dritlekker! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Januar 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2007 Om det er samme bil, vet jeg ikke. Men for noen måndter siden, var det også en annen som spotta en slik (Denne?) i ett parkeringshus. Var det norske skilter? Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI R RA Skrevet Januar 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2007 Noen som vet om disse selges her i landet? Har sett etter en slik en stund... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Januar 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2007 UK skilter.. Dette var ikke parkeringshus, men garasjehallen under et leilighetskompleks. Så han bor vel der.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Januar 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2007 Grom bil, går vel en del gromme engelske biler i Stavanger pga oljefirma og slikt.. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nja,skeptisk Skrevet Januar 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2007 Norske skilter? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Januar 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2007 Norske skilter? .... For andre gang, UK skilter (United Kingdom). Skal jeg oversette og? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nja,skeptisk Skrevet Januar 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 Ja takk :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomelitn Skrevet Januar 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 Grom bil, går vel en del gromme engelske biler i Stavanger pga oljefirma og slikt.. :) er det ikke en russisk bil ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thxman Skrevet Januar 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 så en gang en sånn en like nord for stjørdalen i nord trøndelag for 2 år siden med norske skilter.... utrolig tøffe biler.. :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Januar 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 er det ikke en russisk bil ?TVR eies av russiske bakmenn, ja, men nå snakker jeg om gromme biler på engelske SKILTER, pga div oljefirma med engelsk opphav/drivkraft i Stavanger. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacSi Skrevet Januar 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 er det ikke en russisk bil ? TVR er i utgangspunktet en gammel Engelsk sportsbilprodusent, som ble kjøpt av en ung (as in 24år da han overtok) rik russer i 2004... Siter BMW E46 Coupe Toyota Corolla KE70 2-dørs The best car safety device is a rear-view mirror with a cop in it... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Niberlin Skrevet Januar 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 Dette er en bil som er fet, samtidig som den er stygg å se på.. Siter ( x ) Subaru Impreza GT 94/99 ( x ) Nissan 200sx s14a 97 ( x ) Nissan 200sx s13 90' Steg 3 +diverse andre vinterbiler ; ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Januar 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 Dette er en bil som er fet, samtidig som den er stygg å se på.. Er enig, den er rå samtidig som den er stygg. Rompa bl.a er FOR rund. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sodex Skrevet Juli 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2007 Denne så jeg i dag på formiddagen i Stavanger også. Kan trygt si at den skilte seg ut i bybildet ellers. Synd det var 50-sone eller noe der, var ikke noe gromlyd når det kjørte stille gitt :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg