Gå til innhold

Hvor mye er den verdt?

Ranger emnet

Mattiasen

Anbefalte innlegg

Hei!

Tenkte jeg skulle spørre gutta som har litt peiling om hvor mye bilen til mor er verdt?

Hu skal selge, og har fått en innbyttpris på den. Men tenkte jeg skulle spørre her, for jeg syntes det var en smule lite.(vet at forhandlere er gjerrige men, uansett...)

Bilen:

-VW Bora 1.6-1999

-Rød lakk med noen "småbulker", ingen betydelige skader, men ett par roser.

-Highline(eller hva det heter), med trearmet skinnratt, sportstoler osv...

-Clima..

-Kjørecomputer

Bilen har gått ca.160.000

Det var alt jeg kom på, sikkert noe jeg har glemt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såpass ja.

Men, kan det ha noe å si at bilen skal taes i inbytte i en annen nybil?

Føler at mor blir litt hustla!

det der variere grusomt på hver forhandler altså..noen plasser får du dårlig pris andre plasser ok pris osv..forhør deg rundt:)

edit: det vet jeg av erfaring når vi skulle bytte passat`en inn for en del år siden..10-20 tusen variasjon ..alt etter hvor desperate dem er etter å få solgt den enkelte bilen du vil ha virker det som..

VW Polo 1996 1.4SOLGT

Audi A6 2001 2,5QTDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, det er for lite.. Da jeg var rundt og undersøkte for litt siden, så varierte det egentlig 44 000,- fra der jeg fikk minst til der jeg fikk mest.. :O Men bilen min er for sjelden i Norge, at den ikke står oppført i listepris boka dems, så det blir å ta litt på feelingen, men alikevel.. :/

[o]2005-mod. VW Golf V

[x]2001-mod. VW Bora 1,8T Getta

[x]1999-mod. VW Golf IV

[x]1999-mod. Honda Civic HB

Lenke til kommentar
Del på andre sider