Gå til innhold

Biltilsynet telefon opptak

Ranger emnet

custompowwah

Anbefalte innlegg

Hei folks!

Jeg har fulgt lenge med på dette forumet og nå måtte jeg registrere meg, grunnen til at jeg gjorde det var at jeg ringte litt rundt til forskjellige biltilsyn i oslo/akershus og forhørte meg om lystgass montering på en gate registrert bil.....jeg må si at jeg ønsket meg litt kunnskaper om opptak av samtalene med biltilsynet for det var mange rare meninger ute og gikk!!!:eek: noen som kan gjøre dette og legge dette ut? Hvis Be 4 you selger godkjente "kits" lystgass og en hel andre oxo selger og flere har det monteret på bilene sine nekter jeg å tro at de aldri har hørt om slikt( jessheim biltilsyn) jeg har hørt at det er fullt lovligt å montere og bruke lystgass på veiene fordi det ikke er permanent effekt ala en turbo eller no slikt... det hadde vært til stor hjelp for oss alle om noen kunne gjort dette og få det ut på nett.

:)

do what you like

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ingen som blei sinna, han spurte bare om ikke du fikk det til selv.... shish...... hår sår eller?

Jeg har lystgass. og jeg bryr meg midt i -.... jah, om hva biltilsynet sier....

Snuten spør, hva er det der?....

Extra kjøletank til radiatoren sier jeg....

Kjøling?

ja sier jeg.. er nesten -50 kuldegrader på den gassen når den sprøyter på radiatoren,, jeg har litt kjøle problemer skjønner du..

aaaah.. ok.. skjønner...

donut heads!!!

er bare å sette på... skal nokk gå igjennom vennu, om ikkeno annet spør du bare om å få tak i TUV papirer på kitet ditt fra be4 you

Verdensmester'n ©

• EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jamen jeg har jo ringt rundt til drøbak, oslo jessheim og lillestrøm alle med forksjellige svar, derfor tenkte jeg å at det hadde vært greit å få tatt det opp og hadet på internett slik at alle kunne høre det, for det skal vel være like regler overalt?Jeg vet ikke hvordan man gjør dette, jonaldo sa at min data maksin kan gjøre det men jeg har spurt den flere ganger nå og den vil ikke svare.:(

do what you like

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Løp ned på Clas Ohlsson og kjøp en mikrofon.

Koster 79,- oh har artikkelnummer 32-7409.

Plugg den inn i lydkortet bak på maskinen.

Trykk på startmenyen nederst til venstre i Windows.

Velg programmer.

Velg Tilbehør.

Velg multimedia.

Velg lydinnspilling.

Ring Biltilsynet.

Trykk på den røde runde knappen på lydinnspilling når du får svar.

Trykk på stopp-knappen når samtalen er over.

Velg Lagre på Filmenyen i venstre hjørne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider